FAQ - najczęściej zadawanie pytania przez studentów UMG

1. W jaki sposób mogę wrócić do Domu Studenckiego?

W związku ze wznowieniem zajęć ponowne zakwaterowanie studentów w domach studenckich UMG odbywa się na poniższych zasadach:

1. Studenci, którzy wykwaterowali się i wymeldowali się składają „Wniosek o przyznanie miejsca” do biura wybranego akademika drogą mailową:

  • SDM 2: sdm2atumg.edu.pl
  • SDM 3: sdm3atumg.edu.pl
  • SDM 4: sdm4atumg.edu.pl

Wnioski do pobrania znajdują się tutaj: https://umg.edu.pl/regulaminu-przyznawania-miejsc-w-studenckich-domach-marynarza.

2. Studenci, którzy opuścili akademiki bez wykwaterowania  - wracają do zajmowanych przez siebie miejsc bez dodatkowych formalności.


2. Czy wracając do SDM obowiązuje mnie kwarantanna?

Powracających studentów kwarantanna nie obowiązuje.


3. W jakiej wysokości będę uiszczał odpłaty za SDM po powrocie?

Opłaty za miejsce będą naliczane od dnia powrotu studenta zgodnie z obowiązującą taryfą opłat.


4. Jakich nowych zasad mogę się spodziewać po powrocie do SDM?

Na terenie domów studenckich UMG obowiązuje przestrzeganie reżimu sanitarnego związanego z zapobieganiem rozprzestrzeniania się zakażenia wirusem Sars-Covid-19. W biurze i przy recepcji akademika studenci obsługiwani są pojedynczo. Na terenie akademika poruszamy się w maseczkach zakrywających usta i nos. Udostępnione są płyny dezynfekcyjne.


5. Czy jeśli nie zwróciłem w terminie książki do Biblioteki UMG, będzie obowiązywała mnie opłata za przetrzymanie pozycji?

Tak. Aby uniknąć opłaty za przekroczony termin zwrotu każdy czytelnik ma możliwość prolongaty książek samodzielnie poprzez swoje konto biblioteczne.


6. Czy mogę obecnie wypożyczyć książkę z Biblioteki UMG?

Tak. Książki należy zamawiać przez katalog biblioteczny, natomiast zbiory z czytelni Biblioteki Głównej UMG należy zamawiać poprzez e-mail. Zasady udostępniania zbiorów znajdują się na stronie internetowej Biblioteki.


7. Czy istnieje możliwość przesłania książek przeze mnie do Biblioteki UMG w celu ich zwrócenia za pośrednictwem poczty lub kuriera?

Tak, istnieje taka możliwość. Zachęcamy również  do korzystania z wrzutni, która znajduje się przed wejściem do Biblioteki Głównej UMG.


8. W jaki sposób mogę korzystać z zasobów Biblioteki UMG w czasie stanu epidemii?

Uprzejmie informujemy, że aktualności dotyczące usług Biblioteki zamieszczane są na jej stronie domowej - https://bg.umg.edu.pl/

Podmiot udostępniający: 

UMG Zespół ds Promocji

Wytworzył informację:

Biuro Rektora
23.03.2020
Wprowadzenie:
Ostatnia modyfikacja:
M. Zajk 27.01.2021