Zespół ds. Promocji

Do głównych zadań Zespołu ds. Promocji należą przede wszystkim szeroko rozumiane działania promocyjne i marketingowe na rzecz Uczelni, między innymi:

  • koordynacja działań promocyjnych i marketingowych Uniwersytetu Morskiego w Gdyni związanych z rekrutacją
  • przygotowanie i rozpowszechnianie reklam prasowych, radiowych, telewizyjnych, internetowych etc.
  • przygotowanie i rozpowszechnianie materiałów promocyjnych Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
  • uczestnictwo w targach edukacyjnych, eventach etc.
  • uczestnictwo oraz współorganizacja imprez promujących Uczelnię
  • przygotowanie oraz rozpowszechnianie gadżetów promocyjnych z logo Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
  • kreowanie pozytywnego wizerunku Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
  • koordynowanie działalności Kompanii Reprezentacyjnej Uniwersytetu Morskiego w Gdyni  

Podmiot udostępniający: 

UMG Dział Promocji i Marketingu​

Wytworzył informację:

K. Okońska
26.06.2013
Wprowadzenie:
K.Okońska 26.06.2013
Ostatnia modyfikacja: