Zespół ds. Promocji Kształcenia
Do głównych zadań Zespołu ds. Promocji Kształcenia należą przede wszystkim szeroko rozumiane działania promocyjne i marketingowe na rzecz Uczelni, między innymi:
- koordynacja działań promocyjnych i marketingowych Uniwersytetu Morskiego w Gdyni związanych z rekrutacją
- przygotowanie i rozpowszechnianie reklam prasowych, radiowych, telewizyjnych, internetowych etc.
- przygotowanie i rozpowszechnianie materiałów promocyjnych Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
- uczestnictwo w targach edukacyjnych, eventach etc.
- uczestnictwo oraz współorganizacja imprez promujących Uczelnię
- przygotowanie oraz rozpowszechnianie gadżetów promocyjnych z logo Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
- kreowanie pozytywnego wizerunku Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
- koordynowanie działalności Kompanii Reprezentacyjnej Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
Współpraca z Zespołem ds. Promocji Kształcenia
Zespół ds. Promocji Kształcenia zaprasza wszystkich pracowników, studentów, doktorantów i koła naukowe działające w Uniwersytecie Morskim w Gdyni do współpracy w zakresie promocji Uczelni.
► Zgłoś się po materiały informacyjne o Uczelni (ulotki, informatory, plakaty).
► Wypożycz elementy systemów wystawienniczych (ścianki wystawiennicze, roll - up, lady informacyjne, stojaki na ulotki, windery).
► Prześlij informacje o wydarzeniu, w którym:
- będziesz uczestniczyć (krótka informacja wraz ze zdjęciem lub grafiką do zamieszczenia w kalendarium na stronie internetowej Uczelni i w mediach społecznościowych),
- uczestniczyłaś/ uczestniczyłeś (dłuższa relacja wraz ze zdjęciami do zamieszczenia w aktualnościach na stronie internetowej Uczelni, w mediach społecznościowych, w Akademickim Kurierze Morskim).
► Reprezentuj Uniwersytet Morski podczas licznych wydarzeń, targów edukacyjnych i prezentacji w szkołach średnich (więcej informacji znajdziesz tutaj).
Zapraszamy do kontaktu i współpracy.