System rekrutacji elektronicznej

 

 

Przewodnik - jak zarejestrować się w systemie internetowej rekrutacji kandydatów, krok po kroku

  • Pierwszy krok w procesie rekrutacyjnym polega na założeniu konta. Na stronie https://irk.umg.edu.pl/ wystarczy kliknąć na przycisk ‘utwórz konto’.

 

  • W kolejnym kroku wystarczy przeczytać informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych, potwierdzić ich przeczytanie i kliknąć na przycisk ‘Kontynuuj’.


 

  • W kolejnym kroku należy wpisać swój adres email, dwukrotnie wprowadzić proponowane hasło i kliknąć na przycisk ‘Utwórz konto’.

 

  • W odpowiedzi pojawi się strona z informacją o przesłaniu linku aktywacyjnego na wpisany adres email. Wystarczy tę wiadomość otworzyć. Powinna wyglądać tak jak to pokazano na poniższej ilustracji. Wystarczyć kliknąć na link lub otworzyć ten link w osobnym oknie dowolnej przeglądarki WWW.


     

  • W kolejnym kroku należy przejść do klienta obsługującego pocztę elektroniczną. Na liście odebranych wiadomości powinna pojawić się wiadomość o temacie  ‘[IRK] Potwierdzenie utworzenia konta’


     

  • Wystarczy tę wiadomość otworzyć. Powinna wyglądać tak jak to pokazano na poniższej ilustracji. Wystarczyć kliknąć na link lub otworzyć ten link w osobnym oknie dowolnej przeglądarki WWW.

  • W odpowiedzi pojawi się strona potwierdzająca aktywowanie konta. I to już wszystko. Teraz można się zalogować i przystąpić do uzupełniania danych i wyboru oferty.

 

Podmiot udostępniający: 

UM w Gdyni