System rekrutacji elektronicznej
Przewodnik - jak zarejestrować się w systemie internetowej rekrutacji kandydatów, krok po kroku
- Pierwszy krok w procesie rekrutacyjnym polega na założeniu konta. Na stronie https://irk.umg.edu.pl/ wystarczy kliknąć na przycisk ‘utwórz konto’.
- W kolejnym kroku wystarczy przeczytać informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych, potwierdzić ich przeczytanie i kliknąć na przycisk ‘Kontynuuj’.
-
W kolejnym kroku należy wpisać swój adres email, dwukrotnie wprowadzić proponowane hasło i kliknąć na przycisk ‘Utwórz konto’.
-
W odpowiedzi pojawi się strona z informacją o przesłaniu linku aktywacyjnego na wpisany adres email. Wystarczy tę wiadomość otworzyć. Powinna wyglądać tak jak to pokazano na poniższej ilustracji. Wystarczyć kliknąć na link lub otworzyć ten link w osobnym oknie dowolnej przeglądarki WWW.
-
W kolejnym kroku należy przejść do klienta obsługującego pocztę elektroniczną. Na liście odebranych wiadomości powinna pojawić się wiadomość o temacie ‘[IRK] Potwierdzenie utworzenia konta’
-
Wystarczy tę wiadomość otworzyć. Powinna wyglądać tak jak to pokazano na poniższej ilustracji. Wystarczyć kliknąć na link lub otworzyć ten link w osobnym oknie dowolnej przeglądarki WWW.
-
W odpowiedzi pojawi się strona potwierdzająca aktywowanie konta. I to już wszystko. Teraz można się zalogować i przystąpić do uzupełniania danych i wyboru oferty.