Specjalista ds. Obsługi Klienta - J.S. HAMILTON POLAND
J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. (www.hamilton.com.pl)
Aktualnie do naszego zespołu w Branży Cargo/Kontrola,Spedycja,Fumigacja - poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gdynia
Pozwól, że od razu wyjaśnimy jaki kandydat na Specjalistę ds. Obsługi Klienta jest dla nas najcenniejszy: taki, który dba o długoterminowe relacje z klientami i współpracownikami, czyli jest nastawiony na komunikację i współpracę. Poza tym, ceni sobie dynamiczną pracę i jest przy tym skuteczny - definiuje problemy, ich przyczyny i proponuje rozwiązania. Aha, stawiamy na przedsiębiorczość i doskonalenie, a o wiedzę i narzędzia się nie obawiaj – dostarczamy od pierwszych dni pracy.
Najważniejsze na tym stanowisku to współpraca z Klientem zlecającym badania, min. nadzór nad terminowością.
Poza wiedzą damy Ci:
- umowę o pracę z wypłatą na czas
- prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie
- laptop i telefon służbowy z możliwością korzystania do celów prywatnych
- dofinansowanie za udział w zawodach sportowych oraz firmową koszulkę
- weekendy wolne od pracy
- pracę także w trybie zdalnym
- możliwość korzystania z benefitów w ramach ZFŚS ( dofinansowanie do wczasów, wypoczynku dla dzieci )
- dofinansowanie do karty Multisport
Od Ciebie oczekujemy minimum roczne doświadczenie w Obsłudze Klienta, a także:
- wykształcenie min. średnie
- znajomość Excela na poziomie tabel przestawnych ( będzie to Twoje narzędzie pracy )
- znajomość języka angielskiego na poziome swobodnej komunikacji
Na pewno zwrócimy szczególną uwagę, jeśli:
- jeśli masz wykształcenie w obszarze towaroznawstwa
Wyślij swoją aplikację na adres pracahamilton.com.pl
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.