Specjalista ds. Obsługi Klienta - J.S. HAMILTON POLAND

J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. (www.hamilton.com.pl)

 Aktualnie do naszego zespołu w Branży Cargo/Kontrola,Spedycja,Fumigacja - poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Gdynia

 

Pozwól, że od razu wyjaśnimy jaki kandydat na Specjalistę ds. Obsługi Klienta jest dla nas najcenniejszy: taki, który dba o długoterminowe relacje z klientami i współpracownikami, czyli jest nastawiony na komunikację i współpracę. Poza tym, ceni sobie dynamiczną pracę i jest przy tym skuteczny - definiuje problemy, ich przyczyny i proponuje rozwiązania. Aha, stawiamy na przedsiębiorczość i doskonalenie, a o wiedzę i narzędzia się nie obawiaj – dostarczamy od pierwszych dni pracy.

Najważniejsze na tym stanowisku to współpraca z Klientem zlecającym badania, min. nadzór nad terminowością. 

 

Poza wiedzą damy Ci:

  • umowę  o pracę z wypłatą na czas
  • prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie
  • laptop i telefon służbowy z możliwością korzystania do celów prywatnych
  • dofinansowanie za udział w zawodach sportowych oraz firmową koszulkę 
  • weekendy wolne od pracy
  • pracę także w trybie zdalnym
  • możliwość korzystania z benefitów w ramach ZFŚS ( dofinansowanie do wczasów, wypoczynku dla dzieci )
  • dofinansowanie do karty Multisport

 

Od Ciebie oczekujemy minimum roczne doświadczenie w Obsłudze Klienta, a także:

  • wykształcenie min. średnie
  • znajomość Excela na poziomie tabel przestawnych ( będzie to Twoje narzędzie pracy )
  • znajomość języka angielskiego na poziome swobodnej komunikacji

Na pewno zwrócimy szczególną uwagę, jeśli:

  • jeśli masz wykształcenie w obszarze towaroznawstwa

 

Wyślij swoją aplikację na adres pracaathamilton.com.pl


Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Podmiot udostępniający: 

UM w Gdyni

Wytworzył informację:

BKS
20.08.2020
Wprowadzenie:
M.Bagińska 20.08.2020
Ostatnia modyfikacja:
M.Bagińska 20.08.2020