Office Ninja
Falcon V Systems - od ponad 5 lat tworzymy rewolucyjny produkt dla rynku telekomunikacyjnego, oparty o najnowocześniejsze technologie. W naszej pracy kierujemy się zwinnym sposobem myślenia, który determinuje działania całego zespołu. Tworzymy inspirujące środowisko, w którym chętnie dzielimy się swoimi pomysłami.
Poszukujemy osoby, która:
◾ uwielbia kontakt z ludźmi i jest chętna do pracy z biura (Gdynia, ul. Krzemowa — warunek konieczny!, możliwość HO 1 raz w tygodniu)
◾ jest mistrzem planowania, organizacji czasu pracy, ustalania priorytetów zadań i dotrzymywania terminów,
◾ zaangażowaniem i inicjatywą ładuje swoje baterie,
◾ swobodnie posługuje się j. angielskim,
◾ nie boi się Excela.
Odnajdujesz siebie w tym opisie i jesteś gotowy/a podjąć z nami współpracę? Wspaniale!
Sprawdź w takim razie, co będzie należało do Twoich codziennych zadań:
▶ organizacja obiegu dokumentów (faktury, umowy),
▶ organizacja delegacji oraz wsparcie zespołu w jej rozliczeniu,
▶ ewidencja kosztów i zarządzanie budżetem,
▶ zaopatrzenie biura w niezbędne materiały wg zgłaszanych potrzeb,
▶ codzienne wsparcie zespołu — zarówno tych w siedzibie firmy, jak i drużyn rozproszonych.
Wiesz już, czego szukamy, ale pewnie zastanawiasz się, co otrzymasz w zamian?
Dla równego rachunku oferujemy:
✔ stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenia,
✔ pracę w zespole, który jest zaangażowany, odważny i ciekawy świata,
✔ dodatkowy budżet szkoleniowy i kursy niezbędne dla Twojego zawodowego rozwoju,
✔ płatne bonusy za polecenie innego pracownika,
✔ kompleksowo wyposażone biuro (bezpłatny parking, darmowe napoje, szeroki wybór herbat, firmowa biblioteczka, fotel do masażu, środowisko przyjazne zwierzętom)
✔ elastyczne godziny pracy.
Więcej informacji o tym, jak działamy, znajdziesz na:
naszej stronie https://falconvsystems.com
Facebooku Facebook
Aplikuj przesyłając CV E.Chmielewskafalconvsystems.com
Zainteresowało Cię to ogłoszenie?
Z Biurem Karier Studenckich przygotujesz swoje dokumenty aplikacyjne oraz przygotujesz się do rozmowy rekrutacyjnej.
UMÓW SIĘ NA SPOTKANIE