Pracownik gospodarczy-Pion Prorektora ds. Kształcenia/Centrum Sportu i Rekreacji
Stanowisko: Pracownik gospodarczy
Wymiar czasu pracy: Pełny etat
Komórka organizacyjna: Pion Prorektora ds. Kształcenia/Centrum Sportu i Rekreacji
Wymagania kwalifikacyjne, Wykształcenie, Doświadczenie zawodowe:
- Sprawność fizyczna;
- Wykształcenie min. zasadnicze;
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Zdolności organizacyjne i interpersonalne, wysoki poziom kultury osobistej;
- Sumienność, rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków;
- Umiejętność samodzielnej pracy pod presją czasu.
Przewidywana data zatrudnienia : Sierpień 2024
Dodatkowe informacje:
Charakter pracy:
- Praca zmianowa (06:00-14.00; 11:30-20:30);
- Równoważny czas pracy;
- Drobne prace konserwatorskie;
- Utrzymanie terenów zielonych.
Oferujemy:
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozwojowym środowisku;
- Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych;
- Dofinansowanie: zajęć sportowych, prywatnej opieki medycznej, wypoczynku, wakacji dla dzieci, żłobka i przedszkola;
- Paczki świąteczne dla dzieci;
- Grupowe ubezpieczenie na życie.
Dokumenty: CV należy składać na adres: biuroswfis.umg.edu.pl (podając w tytule nazwę stanowiska) w terminie do 16.07.2024 r.
Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych.
W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”.
W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych pod adresem http://www.umg.edu.pl/rekrutacja-do-pracy.
Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.
Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny oraz informujemy,że ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.