Specjalista ds. Logistyki i Obsługi Klienta - ICL

ICL Polska sp. z o.o.
ul. Taneczna 18, 02-829 Warszawa, Poland
www.icl-group.com

 

ICL jest światowym koncernem specjalizującym się w produkcji nawozów oraz specjalistycznej chemii przemysłowej, zatrudniającym ponad 12 000 pracowników na sześciu kontynentach. Tym co wyróżnia ICL jest bezpośredni dostęp do złóż minerałów, ciągle poszerzana gama produktów, zintegrowana produkcja, obecność na światowych rynkach, sprawna logistyka i profesjonalna obsługa klientów. 

Obecnie do działu ICL Innovative Agriculture Solutions (IAS) działającego na rynku ogrodniczym i rolniczym, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista  ds. Logistyki i Obsługi Klienta
w zakresie specjalistycznych nawozów rolniczych i ogrodniczych

Gdańsk

Główną misją dla osoby na tym stanowisku jest zapewnienie najwyższego poziomu obsługi Klientów na rynku polskim w zakresie przyjmowania zamówień i koordynacji wysyłek towarów.

Zadania i obowiązki:

  • Zapewnienie efektywnego przebiegu procesów logistycznych w firmie poprzez współpracę z dostawcami usług logistycznych.  Bezpośredni nadzór nad procesem rozładunku/pakowania/magazynowania i wydawania towaru w porcie w Gdańsku oraz przepływem dokumentacji magazynowej i transportowej dotyczącej tych operacji. Koordynacja importu i eksportu towarów przy współpracy z agencją celną.
  • Bieżąca obsługa Klientów w tym: kontakt telefoniczny, udzielanie handlowcom i klientom informacji na temat dostępności produktów i warunków ich sprzedaży oraz statusu zamówień klientów.
  • Obsługa zamówień: terminowa rejestracja zamówień klientów, wystawianie faktur sprzedaży, kompletowanie dokumentów transakcyjnych i czuwanie nad poprawnością całości dokumentacji klienta;
  • Obsługa reklamacji,  rejestracja reklamacji klienta oraz koordynacja działań w zakresie  ich rozwiązywania.

Wymagania:

  • Doświadczenie zawodowe w dziale logistyki i obsługi klienta.
  • Dobra znajomość języka angielskiego – poziom umożliwiający swobodną komunikację w codziennej pracy.
  • Znajomość MS Excel, SAP.
  • Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów oraz pracy pod presją czasu.
  • Dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność, inicjatywa, zaangażowanie i dynamizm w działaniu.
  • Wysoka kultura osobista.

 

Umiejętności mile widziane:

  • Znajomość procedur celnych.
  • Doświadczenie w porcie.

Oferujemy:

  • Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, 
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do wiedzy i doświadczenia kandydata,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon komórkowy, 
  • Niezbędny pakiet szkoleń,
  • LuxMed, Pakiet MultiSport, Ubezpieczenie na życie
  • Przyjazną atmosferę w miejscu pracy.

Więcej informacji: 

Prosimy o przesyłanie aplikacji przez stronę ICL:

https://careers.icl-group.com/job/Gdansk-Koordynator-ds_-Obs%C5%82ugi-Klienta-i-Logistyki-80-563/756213700/

 

 

Podmiot udostępniający: 

UM w Gdyni

Wytworzył informację:

BKS
16.07.2021
Wprowadzenie:
M.Bagińska 16.07.2021
Ostatnia modyfikacja:
M.Bagińska 16.07.2021