Specjalista ds. Sprzedaży Części Zapasowych

Kongsberg Maritime CM Sp. z o.o.
ul. Kontenerowa 8, 81-155 Gdynia
www.kongsberg.com

 

Kongsberg Maritime CM Sp. z o.o. poszukuje utalentowanej osoby na stanowisko Specjalisty ds. Sprzedaży Części Zapasowych.

Dołącz do naszego zespołu i skorzystaj z pracy w międzynarodowym środowisku, z dużymi możliwościami rozwoju.

Stanowisko to, z perspektywy roli w firmie Kongsberg Maritime, to idealny początek kariery w strukturach globalnych oddziału serwisowego o nazwie Global Customer Support w firmie Kongsberg Maritime.

  • Stanowiska to w zależności od zaawansowania rozwoju kompetencji pracownika, w tym technicznych w określonym produkcie (lub rodziny produktów) firmy Kongsberg Maritime, jest pozycją startową w ścieżce rozwoju kariery pracownika
  • Kompetencje rozwijane na tym stanowisku są pod nadzorem i przy wsparciu merytorycznym bardziej wykwalifikowanych współpracowników (specjalistów).
  • Stanowisko to, na kolejnych etapach rozwoju, daje możliwość rozwinięcie kompetencji w zakresie szeroko pojętej „Inżynierii produktu” systemów napędowych firmy Kongsberg Maritime.

 

Miejsce pracy: Centrum Serwisowe w Gdyni

 

Czym będziesz się zajmować?

            Biorąc pod uwagę:

  • Obsługę korespondencji od Klienta - będziesz kluczowym punktem kontaktowym w zakresie otrzymanych od Klienta zapytań i zamówień na części zapasowe.
  • Obsługę procesu ofertowania / zamówienia – będziesz inicjować proces ofertowania wraz z identyfikacją części według zapytania oraz zamówień od Klienta, zgodnie z wymaganiami systemu.
  • Obsługę realizacji zamówienia – będziesz na bieżąco monitorować  portal zamówień Klientów oraz dbać o prawidłową dystrybucje korespondencji związanej z realizacją danego zamówienia oraz dodatkowymi wymaganiami Klienta.
  • Obsługę dokumentacji  – będziesz na bieżąco monitorować dokumentacje w zakresie sprzedaży części dla Klienta.
  • Centrum Serwisowe w Gdyni – będziesz brać czynny udział w dalszym, dynamicznym rozwoju oddziału Firmy Kongsberg Maritime w Polsce.                                      

 

Jesteś odpowiednią osobą na to stanowisko, jeżeli:

  • ukończyłeś/aś  (lub kończysz) szkołę wyższą , preferowana szkoła o kierunku mechanicznym/morskim
  • masz doświadczenie w pracy z klientem – zrozumieniem potrzeb klienta, identyfikowaniem rozwiązań wymaganych przez klienta oraz przygotowaniem odpowiedniej oferty
  • jesteś osobą chętną i gotową do dalszej nauki i rozwoju
  • lubisz wyzwania i radzisz sobie z rozwiązywaniem problemów
  • jesteś osobą z poczuciem odpowiedzialności za rozwój własny i firmy
  • posiadasz zdolności interpersonalne do pracy w zespole
  • posługujesz się językiem angielskim umożliwiającym komunikację w środowisku międzynarodowym
  • swobodnie poruszasz się w środowisku MS Office
  • masz wspaniałe pomysły, które na pewno wykorzystamy
  • jesteś osobą systematyczną
  • znajomość systemu ERP będzie dodatkowym atutem

 

Co Ci zaproponujemy?

  • pracę w międzynarodowej / stabilnej firmie, o ugruntowanej pozycji na rynku lokalnym (w Polsce) oraz globalnym (34 lokalizacje na świecie)
  • udział w różnych szkoleniach i innych formach podnoszenia umiejętności i kompetencji
  • niepowtarzalną możliwość rozwoju zawodowego
  • niepowtarzalną atmosferę w zespole dzielącym się wiedzą specjalistyczną
  • benefity typu ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny, bogaty pakiet ZFSS
  •  ciekawe doświadczenie oraz możliwość rozwoju osobistego.

 

Aplikuj: 

 recruitment.ceeatkm.kongsberg.com.

Termin składania aplikacji: 29.10.2021.

Podmiot udostępniający: 

UM w Gdyni

Wytworzył informację:

E.Augustyniak
12.10.2021
Wprowadzenie:
BKS 12.10.2021
Ostatnia modyfikacja:
M.Bagińska 21.10.2021