JUNIOR SEM SPECIALIST - Cube group

Cube group 
ul. Puławska 99A, 02-595 Warszawa
www.cubegroup.pl

JUNIOR SEM SPECIALIST

 

Kim jesteśmy:

Jesteśmy czołową agencją digital w Polsce i strategicznym partnerem w rozwoju – zarówno biznesu naszych Klientów, jak i ludzi, którzy z nami pracują. Skutecznie wspieramy marketerów poprzez łączenie strategii digital marketingowej, zakupu mediów, analityki i technologii. Działamy na światowym poziomie dla takich marek jak m.in. mBank, Vectra, Polpharma, Credit Agricole, Innogy i więcej. Zgarniamy przy tym najważniejsze wyróżnienia branżowe (Effie, MIXX Awards, Golden Arrow, European Performance Marketing Awards, Performance Marketing Diamonds, Efekton Awards, Ekomersy i Aulery).

 

Dlaczego warto do nas dołączyć:

  • Możliwość współpracy z liderami digtal marketngu dzielącymi się wiedzą ekspercką,
  • Praca dla topowych marek, m.in. PKO Bank Polski, Empik, Orange, Lidl i wiele innych,
  • Udział w strategicznych projektach agencji,
  • Rozwój i wiedza – know-how z bieżących trenów w digitalu (m.in. szkolenia),
  • Możliwość pracy hybrydowej w biurze w Gdańsku/Warszawie, bądź w formie zdalnej,
  • Benefity, takie jak: opieka medyczna, multisport), elastyczne godziny pracy,
  • Dog-friendly office – spotkasz u nas grzeczne i rozrabiające psiaki naszych pracowników,
  • Lubimy się i zawodowo, i prywatnie. Wspieramy się w pracy oraz mamy wspólne pasje,
  • To jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się branż. Rynek reklamy digital wciąż rośnie – a Ty rozwijasz się razem z nim.

 

Proces rekrutacji:

  1. Formularz aplikacyjny:

Zapoznaj się z naszą ofertą i wymaganiami, jakie powinni spełniać kandydaci na dane stanowisko, a następne aplikuj!

  1. Analiza aplikacji:

Nasz zespół bardzo uważnie analizuje wszystkie nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów, które pojawiają się na danym stanowisku.

  1. Rozmowa telefoniczna:

Jeśli Twoje zgłoszenie przejdzie drugi etap, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, żeby porozmawiać o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach.

  1. Zadanie rekrutacyjne:

Notatki z rozmowy telefonicznej przekażemy działowi HR i z wybranymi kandydatami skontaktujemy się w celu wysłania kilku prostych zadań związanych ze stanowiskiem, na które przesłałeś/aś aplikację.

  1. Rozmowa w biurze lub w formie online

Sprawdzimy Twoją wiedzę merytoryczną. W tak dynamicznej  wymagającej branży to ważne. Ty z kolei możesz pytać o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą w Cube!

  1. Czas decyzji

Po spotkaniu przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach. Czasem potrzebne jest dodatkowe spotkanie.

Kandydatów, z którymi się spotkamy, zawsze informujemy o postępach rekrutacji – po maksymalnie 4 tygodniach od spotkania damy Ci znać o efektach.

 

  1. Witaj na pokładzie!

Po zaakceptowaniu warunków współpracy, widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień – poznać wtedy firmę, załogę i nasze psy!

Mamy nadzieję, że to będziesz Ty i że spodoba Ci się u nas :)

 

Wartości Cube Group:

Wizją naszej agencji digital marketingowej jest bycie skutecznym partnerem z zakresie strategii, know-how i technologii poprzez nieustanne podnoszenie kompetencji i innowacyjność.

Wartości Cube Gropu:

  1. Partnership (Partnerstwo):

Jesteśmy partnerami i w biznesie, i w codziennej współpracy. Stawiamy na dobrą, otwartą i szczerą komunikację, feedback i autentyczną współpracę. Działamy zespołowo. Pomagamy wejść na wyższy poziom i naszym współpracownikom, i naszym Klientom.

  1. Performance DNA (Performance’owe DNA):

Performance marketingowy know-how i skuteczny performance w codziennym działaniu to przepis na naszą skuteczność. Jesteśmy na bieżąco z tym, co faktycznie działa w digitalu , dzielimy się również tą wiedzą między sobą i z Klientami. W codziennej pracy myślimy biznesowo, skupiamy się nie tylko na
zadaniach, ale przede wszystkim patrzymy na cele i rezultaty i dbamy o to, aby widać było skuteczność naszych działań.

  1. Pursuit of innovation (Podążanie za innowacją):

Zwinnie adaptujemy się w dzisiejszym świecie o dużej i złożonej dynamice zmian wpływających i na codzienność pracy, i na rynki i po prostu na digital marketing. Ciekawość, otwartość i elastyczność towarzyszą nam na co dzień. Dlatego mamy odwagę podejmować wyzwania, sprawdzać czoła problemom, naprawiać, wprowadzać zmiany, testować lub wystartować z czymś nowym od zera.

  1. Passion (Pasja <3)

Digital to jest to, co nas kręci, angażujemy się w o na maksa i stale rozwijamy się. „Pasja = do what you love”.

 

Zgłoszenia:

https://tomhrm.app/ats/uld6Pp/jobs/pl/1?utm_ref=8932f1b3dcc87af766131459...

 

TWOJE ZADANIA:

  • powierzymy w Twoje ręce współtworzenie strategii, planowanie oraz tworzenie kampanii w wyszukiwarkach (głównie Google Ads) i sieciach reklamowych dla Klientów agencji
  • współpracujemy z największymi polskimi i zagranicznymi markami z różnych branż;
  • będziesz prowadzić, monitorować i optymalizować kampanie wg wyznaczonych KPIs, a także przygotowywać raporty i analizy kampanii z rekomendacjami;
  • na co dzień będziesz budować pozytywne relacje z Klientami: udzielając konsultacji, prowadząc prezentacje, uczestnicząc w spotkaniach biznesowych czy po prostu przygotowując oferty dla Klientów potencjalnych;
  • liczymy na to, że będziesz przy tym śledzić najnowsze rozwiązania związane z SEM oraz implementować je;
  • nierzadko SEM/Paid Social będzie jednym z wielu kanałów, w których Twój klient będzie prowadził działania - na co dzień więc też będziesz współpracować z ekspertami z innych działów.

SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI...

  • masz już za sobą pierwsze doświadzenia z Google Ads Facebook Ads, wiesz, czym jest sieć wyszukiwania, słowa kluczowe, potrafisz policzyć CTR, CPM, CPV, koszt konwersji itd. – jesteś pewien, że chcesz się rozwijać właśnie w digital marketingu i obszarze SEM oraz potrafisz nas do tego przekonać :) (jeśli orientujesz sie również Facebook Ads - to będzie Twój dodatkowy atut)
  • posiadasz umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiesz wyciągać wnioski i dawać rekomendacje,
  • pisanie tekstów reklamowych nie jest dla Ciebie koniecznym obowiązkiem, ale okazją do pokazania kreatywności i dogłębnego zrozumienia komunikacji marki, 
  • sprawnie posługujesz się pakietem MS Office (Excel – formuły, tabele przestawne – warunek konieczny; PowerPoint),
  • wykazujesz inicjatywę, chęć uczenia się, samodzielność i dążenie do rezultatów, bierzesz odpowiedzialność za powierzone zadania oraz sprawnie rozwiązujesz problemy – i umiesz opowiedzieć o tym na przykładach,
  • znasz język angielski na poziomie średnio zaawansowanym,
  • umiesz i lubisz pracować z ludźmi, jesteś nastawiony na budowanie długotrwałych relacji z Klientami oraz na współpracę z zespołem ekspertów z innych działów agencji,
  • jesteś dokładny,
  • jeśli ukończyłeś marketing, zarządzanie, ekonomię, matematykę, metody ilościowe w ekonomii i systemy informacyjne lub podobne, to świetnie – będzie to Twój dodatkowy atut.

OFERUJEMY:

  • rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe – dla przykładu to my w digitalu robiliśmy odjazdowy launch pierwszego elektrycznego car-sharingu w Warszawie Innogy Go!, promowaliśmy konta bankowe Credit Agricole razem z Dawidem Podsiadło, a gdy upolowałeś kod rabatowy na zakupy w dobrych sklepach internetowych, to prawdopodobnie był on dostarczony właśnie przez nas i naszych Klientów
  • stały dostęp do pasjonatów i ekspertów digital marketingu oraz wymianę wiedzy: mamy regularne wewnętrze spotkania („Dzielimy się wiedzą”) oraz platformę z nagranymi szkoleniami wewnętrznymi z różnych obszarów digital marketingu oraz kompetencji miękkich (90% naszych pracowników potwierdza, że członkowie zespołu pomagają sobie nawzajem, wymieniają wiedzę i doświadczenia; dane: ankieta wewnętrzna), współpraca z ekspertami z pozostałych obszarów (m.in. Strategia, SEM & Social, Content Marketing, SEO, Performance, Analityka, Programmatic, E-mail Marketing);
  • dobrą i rozwojową atmosferę pracy z zespołem i przełożonym (97% naszych pracowników ceni sobie wiedzę ekspercką przełożonego, jego wsparcie w rozwiązywaniu problemów oraz relacje z nim; 92% naszych pracowników ceni sobie atmosferę u nas; 89% ceni to, że otrzymuje informacje zwrotne od przełożonego i wskazówki do rozwoju; 90% potwierdza, że ma możliwość proponowania własnych rozwiązań i pomysłów w pracy; dane: ankieta wewnętrzna)
  • jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku spotkanie ewaluacyjne z przełożonym), możliwość szybkiego awansu zależnego od Twoich wyników w pracy 
  • praca jest możliwa z biura w WARSZAWIE lub GDAŃSKU w trybie hybrydowym z przewagą pracy zdalnej, rozpatrujemy również współpracę 100% zdalną z dowolnego miejsca w Polsce:)
    WARSZAWA – biuro Mokotów. Daleko od Mordoru. Dog-friendly office. Blisko zieleni (m.in. Park Dreszera oraz Skwer im. Małkowskich). GDAŃSK – biuro obok Dworca Głównego, Zieleniak.
  • elastyczne godziny rozpoczęcia pracy: 8-9.30 (możliwość większej elastyczności, jeśli się dogadamy :))
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia - umowa B2B lub umowa o pracę
  • wsparcie w pierwszych miesiącach adaptacji
  • benefity: opieka medyczna (Enel-Med) lub Benefit Multisport lub doładowanie na platformie MyBenefit

 

Podmiot udostępniający: 

UM w Gdyni

Wytworzył informację:

E.Augustyniak
14.01.2022
Wprowadzenie:
E. Augustyniak 14.01.2022
Ostatnia modyfikacja:
M.Bagińska 20.04.2022