Asystent / Asystentka ds. organizacji podróży służbowych

LPP S.A.
ul. Łąkowa 39/44
80-769 Gdańsk
Polska

Link aplikacyjny:  https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Asystent-Asystentka-ds-organizacji-podrozy-sluzbowych/13243-10979-25-bk1-2637.html

Jesteśmy polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Zarządzamy 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Przez 30 lat z sukcesem prowadzimy działalność w Polsce i za granicą, sprzedając dziś stacjonarnie kolekcje na 25 rynkach.

Jesteśmy ambitni, wciąż szukamy nowych wyzwań i dążymy do tego, by stawać się coraz lepszymi. Naszą największą siłą jest nasz zespół. Tworzą go ponad 22 tysiące utalentowanych i zaangażowanych osób, które pracują w naszych biurach i salonach sprzedaży. To dzięki ich pasji i energii wciąż mamy odwagę sięgać po więcej!

Chcesz być częścią czegoś wyjątkowego? Dołącz do nas!

Asystent / Asystentka ds. organizacji podróży służbowych

Miejsce pracy: Gdańsk

TWOIM ZADANIEM BĘDZIE:

  • Organizacja wyjazdów służbowych pracowników grupy LPP S.A. zgodnie z polityką firmy
  • Rezerwacja biletów lotniczych, biletów kolejowych oraz poszukiwanie i wynajem hoteli
  • Obsługa reklamacji i rozwiązywanie bieżących problemów
  • Rozliczanie kosztów podróży
  • Pomoc pracownikom w procedurach wizowych

SZUKAMY OSOBY, KTÓRA:

  • Zna język angielski na poziomie komunikatywnym
  • Ma wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne
  • Lubi pracę dynamiczną i kontakt z ludźmi
  • Chce pracować na pełen etat

OFERUJEMY:

  • Pracę w największej polskiej firmie modowej o międzynarodowym zasięgu
  • Umowę o pracę bez okresu próbnego
  • 25% zniżki na zakupy w salonach marek LPP - dla Ciebie i Twoich bliskich
  • Opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
  • Program Wsparcia Pracowników helpp - inicjatywa wspierająca pracowników i ich rodziny w 3 obszarach: psychologicznym, finansowym i prawnym
  • Możliwość dofinansowania do studiów podyplomowych oraz kursu języka angielskiego (po przepracowaniu min. 3 miesięcy)
  • Codzienna praca na nowoczesnym sprzęcie oraz rozwiązaniach pakietu Microsoft
  • Dostęp do platformy e-learningowej z bogatą ofertą darmowych kursów i szkoleń
  • Nieformalną atmosferę pracy i pełną swobodę ubioru - nosisz to, co lubisz

Zainteresowało Cię to ogłoszenie?
Biurem Karier Studenckich przygotujesz swoje dokumenty aplikacyjne oraz przygotujesz się do rozmowy rekrutacyjnej.
UMÓW SIĘ NA SPOTKANIE

Podmiot udostępniający: 

UM w Gdyni

Wytworzył informację:

M.Charemska
16.05.2023