Specjalista ds. Obsługi Klienta CARGO

J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o
ul. Chwaszczyńska 180, 81-571 Gdynia, POLAND
www.hamilton.com.pl

Jesteśmy największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią akredytowanych laboratoriów analitycznych.

Dla naszych klientów z wielu branż oferujemy szeroki wachlarz wyspecjalizowanych analiz żywności, kosmetyków i produktów chemii gospodarczej, farmaceutyków, opakowań i artykułów przemysłowych, paliw ciekłych i stałych i wielu innych.

J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. posiada ponad 10 oddziałów w Polsce oraz na rynku zagranicznym. Łącznie zatrudnia ponad 900 osób.

Specjalista ds. Obsługi Klienta CARGO

Miejsce pracy: Gdynia, Gdańsk

Opis stanowiska:

  • Obsługa klienta w zakresie kontroli jakościowo-ilościowej towarów w imporcie oraz eksporcie w portach w Gdyni i Gdańsku
  • Przygotowywanie raportów i dokumentacji pokontrolnych
  • Obsługa klienta w zakresie dostarczanych próbek do badań

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane chemiczne, biologiczne, nauka o żywieniu lub pokrewne)
  • Mile widziane również osoby w trakcie studiów (dyspozycyjne na pełen etat)
  • Doświadczenie bądź umiejętność pracy z różnorodnymi zadaniami (ustalanie priorytetów zadań)
  • Praktyczna znajomość pakietu MS OFFICE
  • Umiejętność współpracy w zespole oraz z klientem
  • Znajomość j. angielskiego
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym
  • Dążenie do podnoszenia umiejętności i wiedzy

Co możemy Ci zaoferować:

  • Umowę o pracę z wypłatą na czas
  • Pakiet medyczny
  • Ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do karty Multisport
  • Benefity w ramach ZFŚS (dofinansowanie do wczasów, imprezy okolicznościowe dla dzieci)
  • System poleceń
  • Dostęp do platformy Kafeteryjnej MyBenefit
  • Wewnętrzne szkolenia

Link do ogłoszenia: Specjalista ds. Obsługi Klienta CARGO 

Podmiot udostępniający: 

UM w Gdyni

Wytworzył informację:

M.Charemska
21.04.2023