Specjalista ds. Obsługi Klienta CARGO
J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o
ul. Chwaszczyńska 180, 81-571 Gdynia, POLAND
www.hamilton.com.pl
Jesteśmy największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią akredytowanych laboratoriów analitycznych.
Dla naszych klientów z wielu branż oferujemy szeroki wachlarz wyspecjalizowanych analiz żywności, kosmetyków i produktów chemii gospodarczej, farmaceutyków, opakowań i artykułów przemysłowych, paliw ciekłych i stałych i wielu innych.
J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. posiada ponad 10 oddziałów w Polsce oraz na rynku zagranicznym. Łącznie zatrudnia ponad 900 osób.
Specjalista ds. Obsługi Klienta CARGO
Miejsce pracy: Gdynia, Gdańsk
Opis stanowiska:
- Obsługa klienta w zakresie kontroli jakościowo-ilościowej towarów w imporcie oraz eksporcie w portach w Gdyni i Gdańsku
- Przygotowywanie raportów i dokumentacji pokontrolnych
- Obsługa klienta w zakresie dostarczanych próbek do badań
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie
- Wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane chemiczne, biologiczne, nauka o żywieniu lub pokrewne)
- Mile widziane również osoby w trakcie studiów (dyspozycyjne na pełen etat)
- Doświadczenie bądź umiejętność pracy z różnorodnymi zadaniami (ustalanie priorytetów zadań)
- Praktyczna znajomość pakietu MS OFFICE
- Umiejętność współpracy w zespole oraz z klientem
- Znajomość j. angielskiego
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym
- Dążenie do podnoszenia umiejętności i wiedzy
Co możemy Ci zaoferować:
- Umowę o pracę z wypłatą na czas
- Pakiet medyczny
- Ubezpieczenie na życie
- Dofinansowanie do karty Multisport
- Benefity w ramach ZFŚS (dofinansowanie do wczasów, imprezy okolicznościowe dla dzieci)
- System poleceń
- Dostęp do platformy Kafeteryjnej MyBenefit
- Wewnętrzne szkolenia
Link do ogłoszenia: Specjalista ds. Obsługi Klienta CARGO
Podmiot udostępniający:
UM w Gdyni
Wytworzył informację:
M.Charemska
21.04.2023