Stażysta w Dziale Marketingu
Ośrodek Badawczo-Rozwojowy
Centrum Techniki Morskiej S.A.
ul. Dickmana 62
81-109 Gdynia
Stażysta w Dziale Marketingu
Gdynia
Zapraszamy Studentów i Absolwentów, chcących poszerzyć swoją wiedzę i zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe w obszarze marketingu.
Twój zakres obowiązków:
- wsparcie administracyjne w codziennej pracy działu marketingu
- projektowanie graficzne 2D i 3D
- przygotowywanie materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych – broszur, katalogów, plakatów, banerów itp.
- tworzenie prezentacji
- tworzenie dokumentacji foto/video z organizowanych wydarzeń
- wsparcie działu w prowadzeniu stron internetowych oraz social mediów
Nasze oczekiwania:
- dobra znajomość pakietu Adobe (GIMP/Photoshop/Illustrator) oraz pakietu Office
- doświadczenie w tworzeniu projektów graficznych oraz materiałów marketingowych
- kreatywności połączonej z wyczuciem estetyki i samodzielność w działaniu
- dbanie o jakość tworzonych materiałów graficznych
- dbanie o spójność wizerunkową tworzonych materiałów
Oferujemy:
- 6 miesięczny płatny staż (od sierpnia 2023), a także możliwość dalszej współpracy
- uczestnictwo w realizacji projektów dla Ministerstwa Obrony Narodowej i Klientów z branży militarnej
- wsparcie doświadczonych osób
Brzmi ciekawie? Aplikuj do nas!
Klauzula zgody
„Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Centrum Techniki Morskiej S.A. z siedzibą w Gdyni (81-109) przy ul. A. Dickmana 62, w celu realizacji aktualnego i przyszłych procesów rekrutacji”.
Zainteresowało Cię to ogłoszenie?
Z Biurem Karier Studenckich przygotujesz swoje dokumenty aplikacyjne oraz przygotujesz się do rozmowy rekrutacyjnej.
UMÓW SIĘ NA SPOTKANIE