Operator Numerów Alarmowych
Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: operatora numerów alarmowych w Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Operator Numerów Alarmowych
Termin ważności ogłoszenia: ogłoszenie bezterminowe
Wymiar etatu: 1
Miejsce wykonywania pracy: Gdańsk
Czym będziesz się zajmować:
Osoba na tym stanowisku:
- obsługuje zgłoszenia alarmowe wpływające do Centrum Powiadamiania Ratunkowego, według następującej ogólnej procedury:
1) odbiór zgłoszenia alarmowego od osoby zgłaszającej;
2) zarejestrowanie zgłoszenia alarmowego w systemie teleinformatycznym;
3) uzyskanie informacji o:
a) rodzaju zdarzenia lub zagrożenia,
b) miejscu zdarzenia lub zagrożenia - w przypadku wątpliwości związanych z ustaleniem dokładnego miejsca zdarzenia lub zagrożenia należy uzyskać dodatkowe informacje dotyczące miejsca zdarzenia lub zagrożenia umożliwiające szybkie dotarcie właściwych podmiotów ratowniczych,
c) liczbie osób poszkodowanych lub będących w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego,
d) danych osoby zgłaszającej obejmujących imię, nazwisko oraz numer telefonu, jeżeli je podała, na wypadek konieczności uzyskania dodatkowych informacji o zdarzeniu lub zagrożeniu,
e) innych istotnych okolicznościach zdarzenia lub zagrożenia umożliwiających podjęcie czynności przez podmioty ratownicze;
4) potwierdzenie osobie zgłaszającej przyjęcia zgłoszenia alarmowego;
5) przekazanie zgłoszenia alarmowego za pośrednictwem systemu teleinformatycznego właściwemu dyspozytorowi lub dyspozytorom podmiotów ratowniczych;
6) przekierowanie połączenia telefonicznego do dyspozytora medycznego w przypadku wymagającym zapewnienia pomocy osobie znajdującej się w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego;
7) poinformowanie osoby zgłaszającej o przekazaniu zgłoszenia alarmowego do odpowiedniego podmiotu ratowniczego lub podmiotów ratowniczych zgodnie z kwalifikacją rodzaju zdarzenia lub zagrożenia;
8) odbiór potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia alarmowego przez właściwego dyspozytora;
9) podjęcie niezbędnych czynności zmierzających do spowodowania przyjęcia zgłoszenia alarmowego w przypadku braku potwierdzenia odbioru zgłoszenia alarmowego przez właściwego dyspozytora;
- współpracuje z dyspozytorami służb, straży, Państwowego Ratownictwa Medycznego oraz dyżurnymi centrum zarządzania kryzysowego
- przed rozpoczęciem realizacji zadań związanych z obsługą zgłoszeń alarmowych odbywa szkolenie podstawowe zakończone egzaminem.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- wykształcenie minimum średnie lub średnie branżowe,
- znajomość co najmniej jednego języka obcego w stopniu komunikatywnym (potwierdzona certyfikatem lub oświadczeniem kandydata o znajomości języka na danym poziomie),
- znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w stopniu umożliwiającym obsługę zgłoszeń alarmowych (dotyczy osób nie posiadających obywatelstwa polskiego),
- znajomość ustaw: o systemie powiadamiania ratunkowego, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
- znajomość rozporządzenia w sprawie: organizacji i sposobu funkcjonowania centrum powiadamiania ratunkowego oraz procedur obsługi zgłoszeń alarmowych,
- umiejętności w zakresie: działania pod wpływem stresu i presją czasu, radzenia sobie w sytuacjach trudnych, precyzyjnego przekazywania komunikatów oraz współpracy,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
Na stanowisku operatora numerów alarmowych nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
• doświadczenie w pracy związanej z obsługą innych numerów alarmowych,
• doświadczenie w obsłudze zgłoszeń w obszarze bezpieczeństwa i porządku publicznego, działań ratowniczo – gaśniczych lub medycznych działań ratunkowych,
Co oferujemy
Warunki pracy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na okres próbny 6 miesięcy,
- pełen wymiar etatu,
- stałe wynagrodzenie w kwocie 5776,44 zł brutto plus dodatek stażowy,
- po zakończeniu szkolenia podstawowego dla operatorów numerów alarmowych i zdaniu egzaminu z wynikiem pozytywnym, wynagrodzenie w kwocie 6345,62 zł.
- praca w systemie zmianowym równoważnym po 12 godzin,
- specjalistyczne szkolenie dla operatorów numerów alarmowych, po którym uzyskuje się certyfikat operatora numerów alarmowych,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”,
- dofinansowanie do wypoczynku oraz dopłata do kolonii dzieci i młodzieży,
- dopłata do działalności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
- etap językowy - weryfikacja umiejętności w zakresie znajomości języka obcego wskazanego przez kandydata w oświadczeniu w formie konwersacji,
- etap psychologiczny,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie o znajomości języka obcego (ze wskazaniem, jaki to język) w stopniu komunikatywnym.
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego
- kopia ważnego certyfikatu operatora numeru alarmowego.
Aplikuj:
- W formie papierowej z dopiskiem: „Nabór na operatora numerów alarmowych”na adres: Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk Punkt przyjęć korespondencji w holu budynku Urzędu Na kopercie i liście motywacyjnym należy umieścić dopisek: 2/24
Termin ważności ogłoszenia: ogłoszenie bezterminowe
- W formie elektronicznej: Dokumenty można składać przez elektroniczną skrzynkę podawczą (ESP) urzędu utworzoną na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP). Zasady dotyczące doręczania dokumentów elektronicznych dostępne są na stronie BIP urzędu w zakładce „Dla klienta > Doręczanie dokumentów elektronicznych”, pod adresem: https://uwgdansk.ssdip.bip.gov.pl/dla-klienta/doreczanie-dokumentow-elek...(link is external)
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Klauzula Informacyjna:
Przed złożeniem dokumentów, zapoznaj się z naszą klauzulą informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych, dostępną pod adresem: https://uwgdansk.bip.gov.pl/zasady-rekrutacji/137433_klauzula-informacyj...(link is external)
O przebiegu naboru kandydaci będą informowani za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
Każde wymagane oświadczenie powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu oraz opatrzone odręcznym podpisem oraz datą. Oferty odrzucone i nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone.
Zachęcamy do skorzystania z wzorów oświadczeń dostępnych na stronie BIP urzędu w zakładce „Praca w PUW”.
https://www.gov.pl/web/uw-pomorski/nabor-nr-224---wydzial-bezpieczenstwa...