Poszukiwany pracownik wsparcia klienta
Poszukiwany pracownik wsparcia klienta
Predyspozycje:
- umiejętność odczytania intencji klienta, które czasem nie są wyrażone wprost
- asertywność, ale też dyplomacja połączona z dbaniem o dobro klienta
- upór i dociekliwość
- samodzielność w znajdowaniu rozwiązań
- wiedza techniczna dotycząca ekosystemu Meta, przynajmniej podstawowa znajomość panelu reklamowego Meta
- otwartość pracy z narzędziami do obsługi klienta typu Freshdesk oraz narzędziami AI
- chęć rozwijania swoich umiejętności technicznych
- dbałość o język polski - pisany i mówiony
- cierpliwość i wyrozumiałość
- uporządkowanie i systematyczność
- gotowość pracy w zmieniającym się środowisku
Doświadczenie:
- studenci ostatnich lat studiów lub absolwenci - po okresie wdrożenia jest opcja pracy elastycznej, dopasowanej do Twojego rozkładu dnia
- preferowane kierunki studiów: dziennikarstwo/komunikacja społeczna, psychologia, socjologia
- zrozumienie podstaw marketingu internetowego
- doświadczenie we wsparciu klienta - mile widziane doświadczenie na helpdesku telefonicznym i/lub mailowym
- doświadczenie w ustawianiu reklam na Facebooku - mile widziane
- doświadczenie pracy z systemami AI pozwalające na rozumienie szans i ograniczeń, które niosą
Rekrutacja:
- krótkie zadanie sprawdzające predyspozycje opisane w ogłoszeniu
- rozmowa kwalifikacyjna online
- feedback i decyzję przekażemy w przeciągu maksymalnie 7 dni roboczych od rozmowy
Zadanie rekrutacyjne
Rozwiązując zadanie rekrutacyjne możesz posługiwać się chatami AI. Jeśli tak będzie, prosimy o udostępnienie linka do rozmowy czy rozmów z chatem.
- Odpowiedz krótko na pytanie klienta wysłane przez Facebooka i zasugeruj inne działania:
Dzień dobry! Umawialiście się ze mną na kontakt o godzinie 14:00, nikt nie zadzwonił, to jest jakieś niepoważne. Czy zawsze tak traktujecie klientów?
- Klient wysłał wypowiedzenie usługi, zgodnie z regulamiem, z zachowaniem okresu wypowiedzenia. Po sprawdzeniu jego konta widzisz, że skorzystał dwa razy, przestał używać narzędzia, a jednocześnie jego fanpage publikuje reklamy, więc zapewne robi to bezpośrednio, bez wykorzystania FastTony. Co robisz?
Klient fasttony skarży się, że po jakichś zmianach na stronie w panelu reklamowym facebooka widzi dużo lepsze wyniki kampanii niż są w rzeczywistości - wydaje mu się, że są zawyżone przynajmniej dwukrotnie. Poza tym niepokoi go to, że liczba kliknięć w link jest około 2 razy niższa niż liczba wejść na stronę - to ewidentnie jakiś błąd. Co może być przyczyną? Wskaż JEDNĄ najbardziej prawdopodobną przyczynę.
Zadanie bonusowe:
- Sprawdź na stronie głównej fasttony.pl, ile pixeli facebooka jest tam wpiętych i jakie zdarzenia wywołują. Napisz, skąd to wiesz.
