Przejdź do treści

Poszukiwany pracownik wsparcia klienta

14.11.2025 | 2 min. czytania

Poszukiwany pracownik wsparcia klienta

 

Predyspozycje:

- umiejętność odczytania intencji klienta, które czasem nie są wyrażone wprost

- asertywność, ale też dyplomacja połączona z dbaniem o dobro klienta

- upór i dociekliwość

- samodzielność w znajdowaniu rozwiązań

- wiedza techniczna dotycząca ekosystemu Meta, przynajmniej podstawowa znajomość panelu reklamowego Meta

- otwartość pracy z narzędziami do obsługi klienta typu Freshdesk oraz narzędziami AI

- chęć rozwijania swoich umiejętności technicznych 

- dbałość o język polski - pisany i mówiony

- cierpliwość i wyrozumiałość

- uporządkowanie i systematyczność

- gotowość pracy w zmieniającym się środowisku

 

Doświadczenie:

- studenci ostatnich lat studiów lub absolwenci - po okresie wdrożenia jest opcja pracy elastycznej, dopasowanej do Twojego rozkładu dnia

- preferowane kierunki studiów: dziennikarstwo/komunikacja społeczna, psychologia, socjologia

- zrozumienie podstaw marketingu internetowego 

- doświadczenie we wsparciu klienta - mile widziane doświadczenie na helpdesku telefonicznym i/lub mailowym

- doświadczenie w ustawianiu reklam na Facebooku - mile widziane

- doświadczenie pracy z systemami AI pozwalające na rozumienie szans i ograniczeń, które niosą

 

Rekrutacja:

  • krótkie zadanie sprawdzające predyspozycje opisane w ogłoszeniu
  • rozmowa kwalifikacyjna online
  • feedback i decyzję przekażemy w przeciągu maksymalnie 7 dni roboczych od rozmowy
     

Zadanie rekrutacyjne

Rozwiązując zadanie rekrutacyjne możesz posługiwać się chatami AI. Jeśli tak będzie, prosimy o udostępnienie linka do rozmowy czy rozmów z chatem. 
 

  1. Odpowiedz krótko na pytanie klienta wysłane przez Facebooka i zasugeruj inne działania: 
    Dzień dobry! Umawialiście się ze mną na kontakt o godzinie 14:00, nikt nie zadzwonił, to jest jakieś niepoważne. Czy zawsze tak traktujecie klientów?
     
  2. Klient wysłał wypowiedzenie usługi, zgodnie z regulamiem, z zachowaniem okresu wypowiedzenia. Po sprawdzeniu jego konta widzisz, że skorzystał dwa razy, przestał używać narzędzia, a jednocześnie jego fanpage publikuje reklamy, więc zapewne robi to bezpośrednio, bez wykorzystania FastTony. Co robisz?
     
  3. Klient fasttony skarży się, że po jakichś zmianach na stronie w panelu reklamowym facebooka widzi dużo lepsze wyniki kampanii niż są w rzeczywistości - wydaje mu się, że są zawyżone przynajmniej dwukrotnie. Poza tym niepokoi go to, że liczba kliknięć w link jest około 2 razy niższa niż liczba wejść na stronę - to ewidentnie jakiś błąd. Co może być przyczyną? Wskaż JEDNĄ najbardziej prawdopodobną przyczynę.

     

Zadanie bonusowe:

  1. Sprawdź na stronie głównej fasttony.pl, ile pixeli facebooka jest tam wpiętych i jakie zdarzenia wywołują. Napisz, skąd to wiesz.