Specjalista do spraw: kontroli radiowej i zwalczania zakłóceń oraz kontroli telekomunikacyjnej i pocztowej w Wydziale Kontroli, Delegatura w Gdyni
Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
01-211 Warszawa ul. Giełdowa 7/9
Ogłoszenie nr 112356 / 15.12.2022
Specjalista do spraw: kontroli radiowej i zwalczania zakłóceń oraz kontroli telekomunikacyjnej i pocztowej w Wydziale Kontroli, Delegatura w Gdyni
-
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
-
Liczba stanowisk: 1
-
Wymiar etatu: 1
-
Miejsce pracy: ul. Kielecka 103, 81-650 Gdynia
-
Termin składania CV: do 15.06.2023
Osoba na tym stanowisku:
-
Bierze udział w prowadzeniu kontroli emisji stacji nadawczych RiTV i innych służb radiokomunikacyjnych wykonywanych przez Ruchome Stacje Pomiarowe w Terenowych Punktach Kontroli Emisji
-
Bierze udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i pokontrolnych z zakresu telekomunikacji i poczty
-
Bierze udział w wykrywaniu przypadków używania urządzeń radiokomunikacyjnych nadawczych i nadawczo-odbiorczych bez wymaganych pozwoleń radiowych i uprawnień
-
Bierze udział w prowadzeniu kontroli radiokomunikacyjnych bezpośrednich
-
Bierze udział w prowadzeniu zdalnej kontroli widma częstotliwości, jak również w wykonywaniu nasłuchów morskich i lotniczych częstotliwości alarmowania w niebezpieczeństwie oraz dla celów bezpieczeństwa, częstotliwości wywoławczych oraz wybranych częstotliwości pracy innych użytkowników
-
Bierze udział w prowadzeniu postępowań dotyczących nakładania kar pieniężnych w związku z wykorzystywaniem częstotliwości bez wymaganego pozwolenia radiowego, zwalczania zakłóceń radioelektrycznych
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
-
Wykształcenie: wyższe
-
Znajomość przepisów ustaw: Prawo telekomunikacyjne, Prawo pocztowe wraz z aktami wykonawczymi, Kodeks postępowania administracyjnego, o kompatybilności elektromagnetycznej, Prawo przedsiębiorców
-
Wiedza z zakresu telekomunikacji, radiokomunikacji, miernictwa i kompatybilności elektromagnetycznej
-
Umiejętność stosowania optymalnych metod i przyrządów pomiarowych, interpretacji przepisów prawa
-
Znajomość zagadnień dotyczących konfliktu interesów oraz przeciwdziałania korupcji
-
Posiadanie kompetencji wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, orientacja na klienta/interesanta
-
Prawo jazdy kat. B
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
-
Ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczynania pracy pomiędzy godziną 7:00, a 9:00)
-
Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”), nagrody jubileuszowe, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy)
-
Bogaty pakiet szkoleń, dofinansowanie nauki języka i studiów
-
Spotkania okolicznościowe dla pracowników i ich rodzin (np. Rodzinny Piknik Naukowo-Sportowy, impreza mikołajkowa itp.)
-
Pakiet socjalny m.in.: dofinansowanie wypoczynku i kart Multisport, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
-
Możliwość wykupienia pakietu medycznego w preferencyjnej cenie (prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin) i grupowego ubezpieczenia na życie
Dostępność
-
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
-
Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
-
Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie
-
Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy
-
Budynek nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami
-
Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
-
Wysiłek fizyczny
-
Praca w terenie
-
Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury)
-
Zagrożenie korupcją
-
Permanentna obsługa klientów zewnętrznych
-
Praca na wysokości do 3 m
Dodatkowe informacje
Oferty spełniające wymagania formalne, to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty, z wyjątkiem oferty wybranej/go kandydatki/kandydata, zostaną zniszczone.
W przypadku składania dokumentów elektronicznie, wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie lub cyfrowo przez kandydatki/kandydatów i załączone w formie skanów/zdjęcia lub pliku pdf do formularza rekrutacyjnego.
Zachęcamy do skorzystania ze wzoru oświadczeń znajdujących się na stronie http://bip.uke.gov.pl/rekrutacja/(link is external).
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
-
Sprawdzenie ofert pod względem spełniania wymogów formalnych
-
Test wiedzy
-
Zadanie praktyczne
-
Test kompetencyjny
-
Rozmowa kwalifikacyjna
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
-
CV
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
-
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
-
Prawo jazdy kat. B do wglądu podczas naboru
-
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
-
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
-
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzającychskorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Aplikuj do: 15 czerwca 2023
Aplikuj elektronicznie przez stronę:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=18...
Lub w formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 121343" na adres: Urząd Komunikacji Elektronicznej Biuro Dyrektora Generalnegoul. Giełdowa 7/9 01-211 Warszawa
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 22 53 49 489
Więcej o pracy na stronie urzędu: https://bip.uke.gov.pl/rekrutacja/
Dokumenty należy złożyć do: 15.06.2023
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Administratorem danych osobowych przetwarzany w ramach procesu rekrutacji jest Prezes Urzędu Komunikacji
Elektronicznej z siedzibą w Warszawie, ul. Giełdowa 7/9, 01-211 Warszawa. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania
danych osobowych są dostępne na stronie www UKE pod adresem www.bip.uke.gov.pl/rekrutacja/.
Zainteresowało Cię to ogłoszenie?
Z Biurem Karier Studenckich przygotujesz swoje dokumenty aplikacyjne oraz przygotujesz się do rozmowy rekrutacyjnej.
UMÓW SIĘ NA SPOTKANIE