Przejdź do treści

Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

17.04.2019 | 1 min. czytania
Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim   Będziesz odpowiedzialny za: • Doradzanie klientom w zakresie produktów i usług turystycznych • Prowadzenie efektywnej komunikacji w języku niemieckim drogą mailową i telefoniczną • Zarządzanie zapytaniami klientów • Dbanie o wysoki poziom obsługi i pozytywną relację z klientami • Współpraca z innymi działami i zespołami   Szukamy osób, które: • Znają język niemiecki na poziomie min. B2 • Posługują się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym • Posiadają wysokie zdolności komunikacyjne w mowie i piśmie • Sprawnie obsługują komputer • Świetnie czują się pracując w zespole   W zamian oferujemy: • Biuro 3 km od morza, blisko stacji SKM Redłowo • Pracę dla klienta z branży turystycznej • Międzynarodowe środowisko pracy • Bogatą ofertę szkoleniową • Umowę o pracę • Atrakcyjne Benefity • Premie miesięczne • Program nagród i wyróżnień • Przyjazną atmosferę • Wyjścia integracyjne • Owocowe poniedziałki   Szukasz pracy, w której mógłbyś komunikować się w języku niemieckim? Wyślij CV na adres: recruitment.poland@wns.com