Procedura zamówień materiałów promocyjnych

Poniżej zamieszczamy krótkie przypomnienie procedury zamówień materiałów za pośrednictwem Biura Promocji.

Procedurę należy rozpocząć co najmniej dwa miesiące przed wydarzeniem, na które potrzebne są zamawiane przedmioty.

W przypadku procedury przetargu nieograniczonego należy zgłosić się do Biura Promocji
z następującymi dokumentami:

  • zapotrzebowaniem,
  • opisem produktu/ów,
  • kalkulacją cenową.

Gdy zastosowanie ma inna procedura zamówienia należy dostarczyć do Biura Promocji jedynie prawidłowo wypełnione zapotrzebowanie.

Posiadając wszystkie niezbędne, podpisane dokumenty Biuro Promocji rozpocznie przeprowadzenie procedury zakupu.

Grupy zamówień publicznych podległych pod Biuro Promocji zamieszczone są w poniższej tabeli oraz na stronie internetowej.

M 10.C.1

znakowane gadżety okolicznościowe i reprezentacyjne z logotypem UMG

M 10.C.2

znakowane gadżety rekrutacyjne i promocyjne z logotypem UMG

M 10.E

tablice, standy, roll up’y, stoiska informacyjne

U 20.C

usługa drukowania materiałów informacyjnych (broszur, informatorów, materiałów dot. rekrutacji, folderów, ulotek itp.)

U 20.D

usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG zawartych m.in. w Księdze Identyfikacji Wizualnej UMG (papier firmowy, koperty firmowe, wizytówki, teczki, notatniki, kartki okazjonalne, zaproszenia itp.

U 20.E

usługa drukowania plakatów

U 49.A

reklama prasowa

U 49.C

reklama radiowa

U 49.D

reklama TV

U 49.E

reklama internetowa

U 49.F

produkcja filmów informacyjnych, reklamowych

U 49.G

reklama outdoor

 

W przypadku wątpliwości dotyczących podlegających pod Biuro Promocji zamówień zapraszamy zainteresowane osoby do kontaktu.

Pliki do pobrania: 

Podmiot udostępniający: 

UMG Zespół ds Promocji