Recepcjonista/ka w Studenckim Domu Marynarza

Stanowisko: Recepcjonista/ka w Studenckim Domu Marynarza

Wymiar czasu pracy: 2 etaty

Komórka organizacyjna: Pion Kanclerza/ Dział Domów Studenckich

 

Wykształcenie, doświadczenie zawodowe, wymagania kwalifikacyjne:

- wykształcenie min. średnie (mile widziane: hotelarsko - turystyczne),

- zorientowanie na potrzeby gości, umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji oraz umiejętność rozwiązywania problemów,

- bardzo dobra znajomość j. angielskiego, znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem,

- znajomość programów MS Office,

- mile widziana znajomość programu DM Plaza lub innych programów hotelarskich,

- wysoki poziom kultury osobistej,

- doświadczenie na podobnym stanowisku,

- gotowość do pracy zmianowej (07:00-19:00; 19:00-07:00).

Opis stanowiska:

- profesjonalna obsługa gości hotelowych,

- prowadzenie rozliczenia finansowego pobytu gościa,

- kompleksowe informowanie o warunkach pobytu,

- współpraca z innymi działami.

 

Dokumenty: CV należy przesyłać na: sdm3atumg.edu.pl  (w tytule nazwę stanowiska) w terminie do 10 sierpnia 2022 r.

Przewidywana data zatrudnienia: sierpień-wrzesień 2022 r. 

 

Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych. W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”.

W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych pod adresem http://www.umg.edu.pl/rekrutacja-do-pracy.

Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny oraz informujemy, że ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.

Podmiot udostępniający: 

UMG Dział Kadr i Płac

Wytworzył informację:

Dział Domów Studenckich
22.07.2022