Specjalista - Zespół ds. Inwentaryzacji

Stanowisko: Specjalista

Wymiar czasu pracy: Pełen etat

Komórka organizacyjna: Zespół ds. Inwentaryzacji

 

Wymagania kwalifikacyjne, wykształcenie, doświadczenie zawodowe: 

- wykształcenie wyższe,

- minimum trzy letni udokumentowany staż pracy,

- mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z prowadzeniem inwentaryzacji ciągłej lub prowadzeniem ewidencji środków trwałych

Dodatkowe informacje: 

Główne obowiązki:

- Prowadzenie spisów z natury wg. zatwierdzonych planów oraz doraźnie na polecenie przełożonych,

- Sporządzanie dokumentacji zdawczo-odbiorczej powierzonego mienia w przypadku zmian na stanowiskach osób materialnie odpowiedzialnych,

- Kontrola prawidłowego oznakowania i zabezpieczenia rzeczowych składników majątkowych,

- Obsługa administracyjna oraz przygotowanie materiałów dla Komisji Inwentaryzacyjnej UMG.

 

Przewidywana data zatrudnienia: 01.10.2022

 

Dokumenty: CV należy składać na adres: kanclerzatumg.edu.pl (podając w tytule nazwę stanowiska) w terminie do 09.09.2022 r.

 

Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych. W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”.

 

W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych pod adresem http://www.umg.edu.pl/rekrutacja-do-pracy.

 

Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

 

Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny oraz informujemy,
że ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.

Podmiot udostępniający: 

UMG Dział Kadr i Płac

Wytworzył informację:

Z-ca Kanclerza ds. Gospodarczych
24.08.2022