Główny specjalista ds. ochrony p.poż.
Stanowisko /Funkcja: Główny specjalista ds. ochrony p.poż.
Wymiar czasu pracy: 1/2 etatu
Jednostka/komórka organizacyjna: Pion Kanclerza
Wykształcenie, Doświadczenie Zawodowe, Wymagania kwalifikacyjne:
- wykształcenie wyższe pożarnicze;
- co najmniej 5 lat doświadczenia w zakresie kontrolno-rozpoznawczym;
- znajomość przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej;
- mile widziane dodatkowe uprawnienia np. rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych;
- zaangażowanie i umiejętność pracy w zespole;
- otwartość, kreatywność, komunikatywność, odpowiedzialność.
Przewidywana data zatrudnienia: 1 Marzec 2018 r.
Dokumenty: CV oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U.2016.922) należy składać na adres: kanclerzam.gdynia.pl (podając w tytule nazwę stanowiska) w terminie do 9 lutego 2018 roku.
Jednocześnie informujemy wszystkich kandydatów, że bez wyżej wymienionego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oferta pracy nie będzie rozpatrywana. Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.