Specjalista ds. transferu technologii (Broker Innowacji)
Stanowisko: Specjalista ds. transferu technologii (Broker Innowacji)
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Komórka organizacyjna: Zespół ds. Własności Intelektualnej i Komercjalizacji Badań
Wymagania:
- wykształcenie wyższe;
- 3-letnie doświadczenie zawodowe, w szczególności w zakresie transferu technologii w obszarze inżynieria, nauki life science;
- studia podyplomowe, kursy lub szkolenia z zakresu ochrony własności intelektualnej, nowych technologii, przedsiębiorczości, finansowania innowacji;
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne;
- bardzo dobra organizacja pracy;
- inicjatywa, samodzielność i zaangażowanie w działania;
- umiejętność pracy w zespole;
- dokładność i odpowiedzialność za powierzane zadania;
- znajomość przepisów prawnych dotyczących własności intelektualnej, komercjalizacji wyników badań, źródeł finansowania badań, zasad aplikowania po krajowe i zagraniczne środki finansowe, zamówień publicznych;
- znajomość trendów rynkowych związanych z nowymi technologiami i transferem technologii tj. analiza i interpretacja wyników, umiejętność przygotowywania ofert technologicznych, raportów o potencjale komercyjnym, badania stanu techniki;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office.
Mile widziane:
- praca w jednostce publicznej, w szczególności związanej z transferem technologii;
- doświadczenie w realizacji projektów związanych z komercjalizacją wyników, w szczególności programu Inkubator Innowacyjności;
- doświadczenie przy sporządzaniu i negocjowaniu warunków umów;
- znajomość metodologii design thinking lub innych narzędzi pracy projektowej.
Przewidywana data zatrudnienia: 01.06.2022r.
Oferujemy:
- pracę w dynamicznie rozwijającej się jednostce uczelnianej
- pracę w młodym zespole nastawionym na osiąganie sukcesów
- odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę
- możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju zawodowego
- uczestnictwo w szkoleniach
- stabilne warunki zatrudnienia
- bogaty pakiet socjalny wraz z pakietem medycznym.
Opis stanowiska:
Specjalista ds. transferu technologii (Broker Innowacji) to osoba z ramienia administracji uczelni, która reprezentuje środowisko akademickie w kontaktach z partnerami biznesowymi. Głównym zadaniem jest wsparcie i zachęcanie naukowców do komercjalizacji wyników badań wychodzących naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom przedsiębiorców oraz wsparcie procesów transferu wiedzy i technologii celem implementowania nowych produktów, usług, technologii pochodzących z uczelni do gospodarki krajowej i zagranicznej.
Zakres zadań:
• pełnienie roli pośrednika działającego w określonych obszarach wiedzy, odpowiedzialnego za nawiązanie współpracy między środowiskiem naukowym a otoczeniem społeczno-gospodarczym z nakierowaniem na skuteczną komercjalizację wyników działalności naukowej;
• przygotowanie projektów komercjalizacji wyników działalności naukowej, zawierających w szczególności analizę potencjału rynkowego rozwiązań oraz analizę gotowości wdrożeniowej;
• inicjowanie oraz wzmacnianie współpracy między środowiskiem naukowym a otoczeniem gospodarczym, w tym poszukiwanie podmiotów zainteresowanych wdrożeniem wyników działalności naukowej poprzez promocję oferty technologicznej oraz udział w wystawach i targach;
• wsparcie zarządzania portfelem technologii poprzez monitorowanie i analizy wyników działalności naukowej pod względem ich użyteczności praktycznej oraz analizy potrzeb rynku służących wyborowi tematów działalności naukowej, jak również badania stanu techniki rozwiązań
• negocjowanie warunków współpracy i przygotowywanie umów w zakresie współpracy, sprzedaży, licencji, zachowania poufności, wykonywania usług itp.
• identyfikacja kompetencji i zainteresowań pracowników naukowych celem dopasowania ich do bieżących lub przyszłych potrzeb technologicznych otoczenia społeczno-gospodarczego
• wsparcie w zakresie opracowywania strategii ochrony przedmiotów własności intelektualnej i ich komercjalizacji;
• współpraca z innymi jednostkami uczelni czy podmiotami zewnętrznymi;
• nadzór nad obiegiem dokumentacji i archiwizacja.
Prosimy o dodanie klauzuli:
"Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. A ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dn. 27 kwietnia 2016r. (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016) (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez UMG z siedzibą w Gdyni, ul. Morska 81-88, 80-211 Gdynia, danych osobowych zawartych w niniejszej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.”
Konkurs może zostać zamknięty bez wyłonienia kandydata.
Zastrzegamy prawo do odpowiedzi jedynie na wybrane oferty. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Dokumenty: CV ze zdjęciem i list motywacyjny należy składać na adres: biznesumg.edu.pl (podając w tytule Transfer technologii) w terminie do 20.05.2022 r.
Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych. W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”.
W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami
dot. przetwarzania danych osobowych pod adresem http://www.umg.edu.pl/rekrutacja-do-pracy(link is external).
Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.
Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny oraz informujemy,
że ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.