Specjalista ds. transferu technologii (Broker Innowacji)
Stanowisko: Specjalista ds. transferu technologii (Broker Innowacji)
Wymiar czasu pracy: Pełny etat
Komórka organizacyjna: Zespół ds. Własności Intelektualnej i Komercjalizacji Badań
Wymagania kwalifikacyjne konieczne:
- wykształcenie wyższe
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w jednostce publicznej
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
Wymagania dodatkowe:
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- bardzo dobra organizacja pracy
- inicjatywa, samodzielność i zaangażowanie w działania
- umiejętność pracy w zespole
- dokładność i odpowiedzialność za powierzane zadania
- znajomość przepisów prawnych dotyczących szkolnictwa wyższego, własności intelektualnej, komercjalizacji wyników badań, źródeł finansowania badań, zasad aplikowania po krajowe i zagraniczne środki finansowe, zamówień publicznych
Mile widziane:
- studia podyplomowe, kursy lub szkolenia z zakresu ochrony własności intelektualnej, nowych technologii, przedsiębiorczości, finansowania innowacji
- doświadczenie w realizacji projektów związanych z komercjalizacją wyników, w szczególności programu Inkubator Innowacyjności
- znajomość trendów rynkowych związanych z nowymi technologiami i transferem technologii tj. analiza i interpretacja wyników, umiejętność przygotowywania ofert technologicznych, raportów o potencjale komercyjnym, badania stanu techniki.
Przewidywana data zatrudnienia: 02.01.2023r.
Dodatkowe informacje:
Oferujemy:
- pracę w dynamicznie rozwijającej się jednostce uczelnianej
- pracę w młodym zespole nastawionym na osiąganie sukcesów
- odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę
- możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju zawodowego
- uczestnictwo w szkoleniach
- stabilne warunki zatrudnienia
- bogaty pakiet socjalny wraz z pakietem medycznym
Opis stanowiska:
Specjalista ds. transferu technologii (Broker Innowacji) to osoba z ramienia administracji uczelni, która reprezentuje środowisko akademickie w kontaktach z partnerami biznesowymi. Głównym zadaniem jest wsparcie i zachęcanie naukowców do komercjalizacji wyników badań wychodzących naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom przedsiębiorców oraz wsparcie procesów transferu wiedzy i technologii celem implementowania nowych produktów, usług, technologii pochodzących z uczelni do gospodarki krajowej i zagranicznej.
Zakres zadań:
- pełnienie roli pośrednika działającego w określonych obszarach wiedzy, odpowiedzialnego za nawiązanie współpracy między środowiskiem naukowym a otoczeniem społeczno-gospodarczym z nakierowaniem na skuteczną komercjalizację wyników działalności naukowej
- przygotowanie projektów komercjalizacji wyników działalności naukowej, zawierających w szczególności analizę potencjału rynkowego rozwiązań oraz analizę gotowości wdrożeniowej
- inicjowanie oraz wzmacnianie współpracy między środowiskiem naukowym a otoczeniem gospodarczym, w tym poszukiwanie podmiotów zainteresowanych wdrożeniem wyników działalności naukowej poprzez promocję oferty technologicznej oraz udział w wystawach i targach;
- wsparcie zarządzania portfelem technologii poprzez monitorowanie i analizy wyników działalności naukowej pod względem ich użyteczności praktycznej oraz analizy potrzeb rynku służących wyborowi tematów działalności naukowej, jak również badania stanu techniki rozwiązań
- negocjowanie warunków współpracy i przygotowywanie umów w zakresie współpracy, sprzedaży, licencji, zachowania poufności, wykonywania usług itp.
- identyfikacja kompetencji i zainteresowań pracowników naukowych celem dopasowania ich do bieżących lub przyszłych potrzeb technologicznych otoczenia społeczno-gospodarczego
- wsparcie w zakresie opracowywania strategii ochrony przedmiotów własności intelektualnej i ich komercjalizacji
- współpraca z innymi jednostkami uczelni czy podmiotami zewnętrznymi
- nadzór nad obiegiem dokumentacji i archiwizacja
Prosimy o dodanie klauzuli:
„Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. A ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dn. 27 kwietnia 2016r. (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016) (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez UMG z siedzibą w Gdyni, ul. Morska 81-88, 80-211 Gdynia, danych osobowych zawartych w niniejszej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”.
Konkurs może zostać zamknięty bez wyłonienia kandydata.
Zastrzegamy prawo do odpowiedzi jedynie na wybrane oferty. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Dokumenty: CV ze zdjęciem i list motywacyjny należy składać na adres: biznesumg.edu.pl (podając w tytule Transfer technologii) w terminie do 28.12.2022 r.
Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych. W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”.
W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych pod adresem http://www.umg.edu.pl/rekrutacja-do-pracy.
Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.
Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny oraz informujemy, że ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.