Specjalista ds. transferu technologii (Broker Innowacji)

Stanowisko: Specjalista ds. transferu technologii (Broker Innowacji)

Wymiar czasu pracy: Pełny etat

Komórka organizacyjna: Zespół ds. Własności Intelektualnej i Komercjalizacji Badań

Wymagania kwalifikacyjne konieczne:

  • wykształcenie wyższe
  • min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w jednostce publicznej
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office

Wymagania dodatkowe:

  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • inicjatywa, samodzielność i zaangażowanie w działania
  • umiejętność pracy w zespole
  • dokładność i odpowiedzialność za powierzane zadania
  • znajomość przepisów prawnych dotyczących szkolnictwa wyższego, własności intelektualnej, komercjalizacji wyników badań, źródeł finansowania badań, zasad aplikowania po krajowe i zagraniczne środki finansowe, zamówień publicznych

Mile widziane:

  • studia podyplomowe, kursy lub szkolenia z zakresu ochrony własności intelektualnej, nowych technologii, przedsiębiorczości, finansowania innowacji
  • doświadczenie w realizacji projektów związanych z komercjalizacją wyników, w szczególności programu Inkubator Innowacyjności
  • znajomość trendów rynkowych związanych z nowymi technologiami i transferem technologii tj. analiza i interpretacja wyników, umiejętność  przygotowywania  ofert  technologicznych,  raportów  o  potencjale  komercyjnym, badania stanu techniki.

Przewidywana data zatrudnienia: 02.01.2023r.

Dodatkowe informacje: 

Oferujemy:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się jednostce uczelnianej
  • pracę w młodym zespole nastawionym na osiąganie sukcesów
  • odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę
  • możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju zawodowego
  • uczestnictwo w szkoleniach
  • stabilne warunki zatrudnienia
  • bogaty pakiet socjalny wraz z pakietem medycznym

Opis stanowiska:

Specjalista ds. transferu technologii (Broker Innowacji) to osoba z ramienia administracji uczelni, która reprezentuje środowisko akademickie w kontaktach z partnerami biznesowymi. Głównym zadaniem jest wsparcie i zachęcanie naukowców do komercjalizacji wyników badań wychodzących naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom przedsiębiorców oraz wsparcie procesów transferu wiedzy i technologii celem implementowania nowych produktów, usług, technologii pochodzących z uczelni do gospodarki krajowej i zagranicznej.

Zakres zadań:

  • pełnienie roli pośrednika działającego w określonych obszarach wiedzy, odpowiedzialnego za nawiązanie współpracy między środowiskiem naukowym a otoczeniem społeczno-gospodarczym z nakierowaniem na skuteczną komercjalizację wyników działalności naukowej
  • przygotowanie projektów komercjalizacji wyników działalności naukowej, zawierających w szczególności analizę potencjału rynkowego rozwiązań oraz analizę gotowości wdrożeniowej
  • inicjowanie oraz wzmacnianie współpracy między środowiskiem naukowym a otoczeniem gospodarczym, w tym poszukiwanie podmiotów zainteresowanych wdrożeniem wyników działalności naukowej poprzez promocję oferty technologicznej oraz udział w wystawach i targach;
  • wsparcie zarządzania portfelem technologii poprzez monitorowanie i analizy wyników działalności naukowej pod względem ich użyteczności praktycznej oraz analizy potrzeb rynku służących wyborowi tematów działalności naukowej, jak również badania stanu techniki rozwiązań
  • negocjowanie warunków współpracy i przygotowywanie umów w zakresie współpracy, sprzedaży, licencji, zachowania poufności, wykonywania usług itp.
  • identyfikacja kompetencji i zainteresowań pracowników naukowych celem dopasowania ich do bieżących lub przyszłych potrzeb technologicznych otoczenia społeczno-gospodarczego
  • wsparcie w zakresie opracowywania strategii ochrony przedmiotów własności intelektualnej i ich komercjalizacji
  • współpraca z innymi jednostkami uczelni czy podmiotami zewnętrznymi
  • nadzór nad obiegiem dokumentacji i archiwizacja

Prosimy o dodanie klauzuli:

„Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. A ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dn. 27 kwietnia 2016r. (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016) (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez UMG z siedzibą w Gdyni, ul. Morska 81-88, 80-211 Gdynia, danych osobowych zawartych w niniejszej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”.

Konkurs może zostać zamknięty bez wyłonienia kandydata.

Zastrzegamy prawo do odpowiedzi jedynie na wybrane oferty. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Dokumenty: CV ze zdjęciem i list motywacyjny należy składać na adres: biznesatumg.edu.pl (podając w tytule Transfer technologii) w terminie do 28.12.2022 r.

 

Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych. W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”.

W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych pod adresem http://www.umg.edu.pl/rekrutacja-do-pracy.

Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny oraz informujemy, że ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.

Podmiot udostępniający: 

UMG Dział Kadr i Płac

Wytworzył informację:

Zespół ds. Własności Intelektualnej i Komercjalizacji Badań
21.12.2022