KONKURS NA STANOWISKO ASYSTENTA W KATEDRZE NAWIGACJI NA WYDZIALE NAWIGACYJNYM

                 UNIWERSYTET MORSKI W GDYNI

DZIEKAN WYDZIAŁU NAWIGACYJNEGO

ogłasza konkurs

NA STANOWISKO ASYSTENTA

W GRUPIE PRACOWNIKÓW BADAWCZO - DYDAKTYCZNYCH

W DYSCYPLINIE NAUKOWEJ INŻYNIERIA LĄDOWA, GEODEZJA I TRANSPORT

 

DATA OGŁOSZENIA KONKURSU: 13.06.2024 r.

DATA SKŁADANIA OFERT: 14.07.2024 r. godz. 14:00

DATA ROZSTRZYGNIĘCIA KONKURSU: 15.07.2024 r.

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA:

  • Miejsce zatrudnienia (jednostka organizacyjna): Katedra Nawigacji/ Wydział Nawigacyjny.
  • Lokalizacja: Al. Jana Pawła II 3, Gdynia.
  • Wymiar czasu pracy: zatrudnienie w pełnym wymiarze etatu w Uniwersytecie Morskim w  Gdyni, który będzie stanowić podstawowe miejsce pracy.
  • Warunki pracy i płacy: umowa o pracę, wynagrodzenie zgodne z warunkami umowy.
  • Przewidywana data zatrudnienia: wrzesień 2024 r.

 

OFERUJEMY:

  • W ramach zatrudnienia oferujemy pakiet medyczny dla pracowników oraz kartę Multisport.
  • Wczasy pod gruszą.
  • Bony upominkowe dla dzieci i dofinansowanie do wydarzeń kulturalnych.
  • Warsztaty, szkolenia w ramach rozwijania kompetencji zawodowych.
  • Wyjazdy integracyjne, eventy okolicznościowe.
  • Możliwość stałego rozwoju i zdobywania wiedzy oraz doświadczeń w związku z licznymi wydarzeniami naukowymi, kulturalnymi, konferencjami, wyjazdami służbowymi, wizytami zagranicznych gości w Uniwersytecie Morskim w Gdyni.

 

WYMAGANIA PODSTAWOWE:

  • Ukończone studia wyższe pierwszego stopnia na kierunku Nawigacja, specjalność    Transport Morski.
  • Tytuł zawodowy magistra lub magistra inżyniera.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym aktywny udział w pracach badawczo – rozwojowych realizowanych w środowisku międzynarodowym.
  • Aktualny dyplom morski w dziale pokładowym co najmniej na poziomie operacyjnym.
  • Aktualne morskie świadectwo zdrowia.

 

WYMAGANIA DODATKOWE:

  • Predyspozycje do pracy naukowej i dydaktycznej.
  • Predyspozycje do prowadzenia zajęć ze studentami.

 

PRZEWIDYWANY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Praca naukowo – badawcza.
  • Prowadzenie zajęć dydaktycznych.
  • Przygotowanie materiałów do zajęć dydaktycznych.
  • Wykonywanie prac organizacyjnych oraz poleceń przełożonego.

 

WYMAGANE DOKUMENTY:

  • Podanie o zatrudnienie skierowane do JM Rektora UMG.
  • CV
  • Kserokopie posiadanych dyplomów, certyfikatów itp.
  • Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  • Ewentualny wykaz osiągnieć naukowych.

 

SPOSÓB APLIKOWANIA:

Kandydaci przystępujący do konkursu mogą:

  • wysłać skany wymaganych dokumentów na adres e-mail: biuroatwn.umg.edu.pl lub
  • złożyć kserokopie wymaganych dokumentów w Biurze Dziekana Wydziału Nawigacyjnego pok. N-108, Al. Jana Pawła II 3, Gdynia.

Dane kontaktowe:

  • Adres korespondencyjny: Biuro Dziekana, Wydział Nawigacyjny, Al. Jana Pawła II 3, 81  345 Gdynia
  • Telefon: 58 55 86 134
  • E-mail: biuroatwn.umg.edu.pl

 

DODATKOWE INFORMACJE:

  • Prosimy o umieszczenie na przesyłanych dokumentach klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego (zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych).
  • Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych. W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”.
  • W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych dostępnymi pod adresem http://www.umg.edu.pl/rekrutacja-do-pracy 
  • Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.
  • Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny.
  • Informujemy, że ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.

 

Załączniki: 

Podmiot udostępniający: 

UM w Gdyni

Wytworzył informację:

mgr W. Szostak
13.06.2024