Samodzielny referent/specjalista-Biuro Dziekana/Wydział Zarządzania i Nauk i Jakości
Stanowisko: Samodzielny referent/specjalista
Wymiar czasu pracy: 1 etat
Komórka organizacyjna: Biuro Dziekana/Wydział Zarządzania i Nauk o Jakości
Wymagania kwalifikacyjne, Wykształcenie, Doświadczenie zawodowe:
• wykształcenie min. średnie,
• preferowane wykształcenie wyższe
• biegła umiejętność obsługi pakietu MS Office,
• znajomość systemów POLON, USOS,
• umiejętność poprawnego formułowania pism,
• wiedza z zakresu aktów prawnych dotyczących szkolnictwa wyższego,
• umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odpowiedzialność w realizowaniu powierzonych zadań, dokładność, terminowość,
• umiejętność pracy pod presją czasu,
• preferowane doświadczenie w pracy na uczelni lub pracy administracyjnej.
Przewidywana data zatrudnienia: Listopad 2024 r.
Dodatkowe informacje:
Do podstawowych obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało m.in.:
• obsługa administracyjna projektów badawczych WZNJ,
• prowadzenie rejestru wydatków z budżetu WZNJ,
• kontrola administracyjna strony internetowej WZNJ,
• obsługa administracyjna współpracy WZNJ z uczelniami, szkołami i innymi podmiotami,
• obsługa systemu pocztowego EZD,
• współpraca z Wydziałową Komisją ds. Promocji,
• wprowadzanie danych do systemu POLON,
• obsługa systemu Centralnego Rejestru Umów,
• prowadzenie księgi inwentarzowej.
Oferujemy:
• stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
• ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznym i przyjaznym zespole,
• możliwość rozwoju zawodowego,
• bogaty pakiet świadczeń socjalnych - dofinansowanie: zajęć sportowych, prywatnej opieki medycznej, wypoczynku, wakacji dla dzieci, żłobka i przedszkola, paczki świąteczne dla dzieci,
• grupowe ubezpieczenie na życie.
Dokumenty: CV należy składać na adres: biurowznj.umg.edu.pl (podając w tytule nazwę stanowiska) w terminie do 15.10.2024 r.
Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych.
W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”.
W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych pod adresem http://www.umg.edu.pl/rekrutacja-do-pracy.
Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.
Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny oraz informujemy, że ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.