Samodzielny referent/specjalista-Biuro Dziekana/Wydział Zarządzania i Nauk i Jakości

 

Stanowisko:      Samodzielny referent/specjalista

Wymiar czasu pracy:      1 etat

Komórka organizacyjna: Biuro Dziekana/Wydział Zarządzania i Nauk o Jakości

Wymagania kwalifikacyjne, Wykształcenie, Doświadczenie zawodowe:            

•             wykształcenie min. średnie,

•             preferowane wykształcenie wyższe

•             biegła umiejętność obsługi pakietu MS Office,

•             znajomość systemów POLON, USOS,

•             umiejętność poprawnego formułowania pism,

•             wiedza z zakresu aktów prawnych dotyczących szkolnictwa wyższego,

•             umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odpowiedzialność w realizowaniu powierzonych zadań, dokładność, terminowość,

•             umiejętność pracy pod presją czasu,

•             preferowane doświadczenie w pracy na uczelni lub pracy administracyjnej. 

Przewidywana data zatrudnienia:          Listopad 2024 r.

Dodatkowe informacje:              

Do podstawowych obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało m.in.:

•             obsługa administracyjna projektów badawczych WZNJ,

•             prowadzenie rejestru wydatków z budżetu WZNJ,

•             kontrola administracyjna strony internetowej WZNJ,

•             obsługa administracyjna współpracy WZNJ z uczelniami, szkołami i innymi podmiotami,

•             obsługa systemu pocztowego EZD,

•             współpraca z Wydziałową Komisją ds. Promocji,

•             wprowadzanie danych do systemu POLON,

•             obsługa systemu Centralnego Rejestru Umów,

•             prowadzenie księgi inwentarzowej.

Oferujemy:

•             stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,

•             ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznym i przyjaznym zespole,

•             możliwość rozwoju zawodowego,

•             bogaty pakiet świadczeń socjalnych - dofinansowanie: zajęć sportowych, prywatnej opieki medycznej, wypoczynku, wakacji dla dzieci, żłobka i przedszkola, paczki świąteczne dla dzieci,

•             grupowe ubezpieczenie na życie.

Dokumenty: CV należy składać na adres: biuroatwznj.umg.edu.pl (podając w tytule nazwę stanowiska) w terminie do 15.10.2024 r.

Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych.

W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”.

W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych pod adresem http://www.umg.edu.pl/rekrutacja-do-pracy.

Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny oraz informujemy, że ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.

 

Podmiot udostępniający: 

UMG Dział Kadr i Płac

Wytworzył informację:

Dziekan Wydziału Zarządzania i Nauk o Jakości
18.09.2024