Specjalista - Zespół ds. Obsługi Studentów Zagranicznych / Dział Spraw Studenckich i Kształcenia

 
Stanowisko:  Specjalista 
Wymiar czasu pracy: 1 etat
Komórka organizacyjna: Dział Spraw Studenckich i Kształcenia / Zespół ds. Obsługi Studentów Zagranicznych
Opis stanowiska:
• Realizacja zadań Biura obsługi programu Wymiany Zagranicznej Studentów/ Erasmus +,
• Koordynowanie i obsługa programu Erasmus+, w tym:
- prace przy przygotowaniu konkursu wniosków dla programu Erasmus+ w tym doradztwo dla wnioskodawców,
- obsługa procesu selekcji w tym przeprowadzanie oceny formalnej,  jakościowej i weryfikacji budżetu,
• współpraca z zewnętrznymi organizacjami i instytucjami wspierającymi edukację,
• Przygotowywanie dokumentacji zgodnej z wytycznymi programu,
• Przygotowanie sprawozdań i raportowanie w podległym zakresie,
• prace przy przygotowaniu konkursu wniosków dla programu Erasmus+ w tym doradztwo dla wnioskodawców,
• obsługa procesu selekcji w tym przeprowadzanie oceny formalnej,  jakościowej i weryfikacji budżetu.
 
Wymagania kwalifikacyjne, Wykształcenie, Doświadczenie zawodowe:
• wykształcenie wyższe,
• znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (minimum poziom średniozaawansowany),
• znajomość obsługi komputera w środowisku MS Windows oraz pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel,
• umiejętność prowadzenia mediów społecznościowych (Instagram, Facebook) i stron internetowych (praca z WordPress) będzie dodatkowym atutem,
• Dodatkowym atutem będzie znajomość narzędzi informatycznych  i języków programowania, 
• wiedza z zakresu Ustawy Prawo o Szkolnictwie Wyższym i Nauce,
• bardzo dobra organizacja pracy, 
• umiejętność poprawnego formułowania pism, 
• samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres, 
• zdolność analitycznego myślenia, dokładność, 
• umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole, 
• zaangażowanie, 
• wysoka kultura osobista,
• staż pracy (udokumentowany świadectwami pracy): co najmniej 2 lata,
• doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku: minimum 1 rok,
• mile widziane doświadczenie w pracy na wyższej uczelni.
Przewidywana data zatrudnienia:  Listopad 2024
Pracodawca oferuje:
• stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
• możliwość szkolenia i rozwoju zawodowego,
• ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznym zespole,
• możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozwojowym środowisku,
• udział w ciekawych projektach,
• bogaty pakiet świadczeń socjalnych - dofinansowanie: zajęć sportowych, prywatnej opieki medycznej, wypoczynku, wakacji dla dzieci, żłobka i przedszkola,
• bony świąteczne dla dzieci,
• grupowe ubezpieczenie na życie.
Dodatkowe informacje:
Dokumenty:
• podanie o zatrudnienie skierowane do JM Rektora UMG,
• szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia),
• list motywacyjny,
• kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
• kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, doświadczenie zawodowe, nabyte umiejętności.
 
Dokumenty należy składać na adres: pror.katumg.edu.pl  (podając w tytule nazwę stanowiska) w terminie do 13.10.2024 r.
 
 
Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych.
W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”. W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się 
z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych pod adresem http://www.umg.edu.pl/rekrutacja-do-pracy.
Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.
Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny oraz informujemy, że ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.

Podmiot udostępniający: 

UMG Dział Kadr i Płac

Wytworzył informację:

Prorektor ds.Stucenckich i Kształcenia
04.10.2024