SPECJALISTA - BIURO DZIEKANA / WYDZIAŁ MECHANICZNY (UMOWA NA ZASTĘPSTWO)
Specjalista – Biuro Dziekana / Wydział Mechaniczny
Stanowisko/funkcja: Specjalista (umowa na zastępstwo)
Wymiar czasu pracy: 1 etat
Miejsce pracy: Gdynia, ul. Morska 81-87
Jednostka/komórka organizacyjna: Biuro Dziekana / Wydział Mechaniczny
Wykształcenie, doświadczenie zawodowe, wymagania kwalifikacyjne:
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, zarządzanie, prawo, nauki społeczne lub techniczne
- znajomość języka angielskiego min. B2
- biegła znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
- odpowiedzialność w realizowaniu powierzonych zadań, dokładność, terminowość
- dyskrecja i odpowiedzialność za powierzone zadania oraz dane wrażliwe
- umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy zespołowej
- wysoka kultura osobista i komunikatywność
- umiejętność redagowania oficjalnych pism, sprawozdań i dokumentów administracyjnych
- umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresowych
- aktywność w działaniu oraz elastyczność w realizacji zadań
Wymagania kwalifikacyjne dodatkowe:
- preferowane doświadczenie w pracy na uczelni lub pracy administracyjnej
- znajomość systemów POLON, USOS
- znajomość przepisów prawa dotyczących funkcjonowania uczelni wyższych
Opis stanowiska:
Zadania administracyjne i organizacyjne:
- obsługa administracyjna i organizacyjna Biura Dziekana Wydziału Mechanicznego
- prowadzenia kalendarza spotkań Dziekana
- przygotowanie dokumentów, pism urzędowych, sprawozdań i raportów wewnętrznych
- dbanie o terminowy przepływ informacji i dokumentacji między Biurem Dziekana a innymi jednostkami uczelni
- obsługa studentów i nauczycieli akademickich w zakresie spraw organizacyjnych
- organizacja spotkań wydziałowych, Rad, Komisji i wydarzeń akademickich
- współpraca w Wydziałowymi Komisjami
- współpraca z jednostkami dydaktycznymi i administracyjnymi uczelni
Współpraca zewnętrzna i projekty:
- obsługa administracyjna współpracy WM z uczelniami, szkołami i interesariuszami
- obsługa administracyjna projektów badawczych WM
Obsługa finansowo-budżetowa:
- prowadzenie rejestru wydatków z budżetu WM
- prowadzenie księgi inwentarzowej
Obsługa systemów informatycznych i ewidencji:
- obsługa systemu pocztowego EZD,
- wprowadzanie danych do systemu POLON
- obsługa systemu Centralnego Rejestru Umów
- kontrola administracyjna strony internetowej WM
Pracodawca oferuje:
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo
- możliwość szkolenia i rozwoju zawodowego
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznym zespole
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozwojowym środowisku
- udział w ciekawych projektach
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych:
* dofinansowanie zajęć sportowych
* korzystny pakiet medyczny
* dofinansowanie wypoczynku
* dofinansowanie wypoczynku dzieci, żłobka/przedszkola
* bony świąteczne dla dzieci
* grupowe ubezpieczenie na życie
Przewidywana data zatrudnienia: 01.10.2025 r.
Dokumenty: CV należy składać na adres: j.maliszewskawm.umg.edu.pl (podając w tytule nazwę stanowiska/funkcji) w terminie do 16.09.2025 r. do godz. 15:00
Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych. W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”.
W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych pod adresem http://www.umg.edu.pl/rekrutacja-do-pracy.
Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.
Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny oraz informujemy, że ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.