KONKURS NA STANOWISKO ADIUNKTA W KATEDRZE TRANSPORTU NA WYDZIALE NAWIGACYJNYM
UNIWERSYTET MORSKI W GDYNI
DZIEKAN WYDZIAŁU NAWIGACYJNEGO
ogłasza konkurs
NA STANOWISKO ADIUNKTA W GRUPIE PRACOWNIKÓW BADAWCZO-DYDAKTYCZNYCH
W DYSCYPLINIE NAUKOWEJ INŻYNIERIA LĄDOWA, GEODEZJA I TRANSPORT
DATA OGŁOSZENIA KONKURSU: 24.07.2025 r.
DATA SKŁADANIA OFERT: 07.09.2025 r. godz. 14:00
DATA ROZSTRZYGNIĘCIA KONKURSU: 10.09.2025 r.
WARUNKI ZATRUDNIENIA:
- Miejsce zatrudnienia (jednostka organizacyjna): Katedra Transportu/ Wydział Nawigacyjny.
- Lokalizacja: Morska 81-87, 81-225 Gdynia.
- Wymiar czasu pracy: zatrudnienie w pełnym wymiarze etatu w Uniwersytecie Morskim w Gdyni, który będzie stanowić podstawowe miejsce pracy.
- Warunki pracy i płacy: umowa o pracę, wynagrodzenie zgodne z warunkami umowy.
- Przewidywana data zatrudnienia: Październik 2025 r.
OFERUJEMY:
- W ramach zatrudnienia oferujemy pakiet medyczny dla pracowników oraz kartę Multisport.
- Wczasy pod gruszą.
- Bony upominkowe dla dzieci i dofinansowanie do wydarzeń kulturalnych.
- Warsztaty, szkolenia w ramach rozwijania kompetencji zawodowych.
- Wyjazdy integracyjne, eventy okolicznościowe.
- Możliwość stałego rozwoju i zdobywania wiedzy oraz doświadczeń w związku z licznymi wydarzeniami naukowymi, kulturalnymi, konferencjami, wyjazdami służbowymi, wizytami zagranicznych gości w Uniwersytecie Morskim w Gdyni.
WYMAGANIA PODSTAWOWE:
- Stopień doktora uzyskany w dziedzinie nauk inżynieryjno-technicznych, w szczególności w dyscyplinie naukowej Inżynieria lądowa, geodezja i transport.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym wykonywanie pracy naukowej.
- Umiejętność obsługi podstawowych programów i aplikacji komputerowych, w tym aplikacje i usługi pakietu Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint, Teams.
- Dobra znajomość programów inżynierskich: AUTOCAD, QGIS, PTV VISSIM, PYTHON (mile widziane ukończone kursy/ certyfikaty).
WYMAGANIA DODATKOWE:
- Doświadczenie w pracy badawczo-naukowej, w tym w realizacji projektów badawczych, oraz posiadanie dorobku naukowego.
- Predyspozycje i doświadczenie w pracy dydaktycznej.
PRZEWIDYWANY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Prowadzenie zajęć dydaktycznych.
- Przygotowanie materiałów do zajęć dydaktycznych.
- Praca naukowo–badawcza.
- Wykonywanie prac organizacyjnych oraz poleceń przełożonego.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- Podanie o zatrudnienie skierowane do JM Rektora UMG.
- CV
- Kserokopie posiadanych dyplomów, certyfikatów itp.
- Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Ewentualny wykaz osiągnięć naukowych.
SPOSÓB APLIKOWANIA:
Kandydaci przystępujący do konkursu mogą:
-
wysłać skany wymaganych dokumentów na adres e-mail: kt
wn.umg.edu.pl
- wysłać kserokopie wymaganych dokumentów do Katedry Transportu Uniwersytetu Morskiego w Gdyni drogą pocztową.
Dane kontaktowe:
- Adres korespondencyjny: Uniwersytet Morski w Gdyni, Katedra Transportu, ul. Morska 81-87, 81-225 Gdynia
- Telefon: 58 55 86 838
-
E-mail: kt
wn.umg.edu.pl
DODATKOWE INFORMACJE:
- Prosimy o umieszczenie na przesyłanych dokumentach klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego (zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych).
- Informujemy, że istnieje możliwość dalszego przetwarzania danych osobowych kandydatów dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych. W przypadku wyrażenia takiej woli, proszę o umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”.
- W przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy zapoznać się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych dostępnymi pod adresem http://www.umg.edu.pl/rekrutacja-do-pracy
- Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.
- Zastrzegamy sobie prawo odwołania rekrutacji bez podania przyczyny.
- Informujemy, że ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.
Załączniki:
Podmiot udostępniający:
UM w Gdyni
Wytworzył informację:
mgr W. Szostak
24.07.2025