System Internetowej Rekrutacji Kandydata

UWAGA! System Internetowej Rekrutacji Kandydata uruchomiony zostanie najpóźniej na dwa tygodnie przed terminem składania dokumentów. 

 

  1. Zarejestruj się (utwórz konto) w Systemie Internetowej Rekrutacji Kandydata. Przewodnik - jak zarejestrować się w systemie internetowej rekrutacji kandydatów dostępny jest TUTAJ
  2. Po zalogowaniu się wypełnij ankietę osobową: uzupełnij podstawowe dane osobowe, wgraj zdjęcie, dodaj informacje o uzyskanym wykształceniu wyższym oraz wgraj dokumenty potwierdzające to wykształcenie. 
  3. Przejdź do sekcji Zgłoszenia rekrutacyjne i wybierz dyscyplinę, w jakiej chciałabyś/chciałbyś podjąć kształcenie.
  4. Uzupełnij dodatkowe informacje w zakładce Szkoła doktorska - zestaw pytań. 
  5. Potwierdź zgłoszenie. Od tego momentu nie będziesz mogła/mógł edytować zgłoszenia. 
  6. Pobierz z IRK (Dokumenty i dalsze kroki) i podpisz dokumenty: kwestionariusz osobowy, oświadczenie kandydata, podanie do Szkoły Doktorskiej.
  7. Wnieś opłatę rekrutacyjną - nr konta widoczny jest w zakładce Moje konto, w sekcji Płatności. Tytuł płatności: Szkoła Doktorska - imię i nazwisko kandydata. 

Podmiot udostępniający: 

UM w Gdyni