Postępowania bagatelne
Zamówienia na potrzeby Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
2024
Zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień w UMG wprowadzonym Zarządzeniem Rektora nr 36 w dniu 12 maja 2020r. ogłoszenia o zamówieniach bagatelnych w przedziale od 50 000 zł do 130 000 zł netto mogą być publikowane:
- na dedykowanej platformie zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/umg
- w bazie konkurencyjności dla projektów finansowanych ze środków unijnych dostępna pod adresem: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
10/24
9/24
8/24 Dostawa elektrod do elektrolizy w oczyszczalni ścieków na statku Dar Młodzieży - zał.
7/24 Nadzór nad remontem silnika pomocniczego na statku DM - zał
6/24 Serwis i dostawa części niezbędnych do wykonania prac na silniku pomocniczym DM - zał.
5/24 Dostawa, instalacja i konfiguracja urządzeń do poprawy łączności satelitarnej - zał
4/24 Łączność satelitarna - zał
3/24 Dostawa kombinezonów ratunkowych na statek Dar Młodzieży - zał.
2/24 Roczna atestacja tratw Viking na statku Dar Młodzieży - zał.
1/24 Zakup nowych żagli na statek Dar Młodzieży - zał.
2023
5/23 Naprawy rurarskie i zawory - zał.
4/23 Dostawa bonów dla Uniwersytetu Morskiego w Gdyni - zał.
3/23 Płukanie systemu oleju terminalnego, utylizacja oleju i popłuczyn i dostawa nowego oleju - zał
2/23 Druk dyplomów ukończenia studiów. - zał.
1/23 Serwis roczny sprzętu ratunkowego LSA na statku Dar Młodzieży - zał.
Program pod nazwą „Inkubator Innowacyjności 4.0” realizowany w ramach projektu pozakonkursowego pn. „Wsparcie zarządzania badaniami naukowymi i komercjalizacja wyników prac B+R w jednostkach naukowych i przedsiębiorstwach” w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (Działanie 4.4)
2023
1/II 4.0/2023 Usługa wykonania wyceny technologii pod nazwą „Mobilna Baza Morskiego Serwisu Nurkowego”
Zaproszenie do składania ofert w wersji doc oraz pdf
Wymagane dokumenty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 30.03.2023 r. do godz. 10:15
Informacja o wyborze pdf
2022
18/22 Swiadczenie usług sternika / mechanika /mechatronika - zał.
17/22 Dostawa prasy zagranicznej dla UMG w 2023 roku - zał.
16/22 Dostawa prasy polskiej dla UMG w 2023 roku - zał
16/22 Dostawa bonów dla Uniwersytetu Morskiego w Gdyni - zał
15/22 Serwis głowic cylindrowych silnika głównego po awarii 1/2022 na statku Horyzont II - zał
14/22 Badanie portowych osadów dennych (mokrych) pod katem ilości i rodzaju mikroplastików - link do bazy konkurencyjności
13/22 Naprawa kompresora chłodni prowiantowej na Darze Młodzieży - zał.
12/22 Kampania online - pozyskanie studentów - zał
11/22 Badanie portowych osadów dennych (mokrych) pod katem obecności dioksyn oraz określenie rodzaju i zawartości poszczególnych dioksyn - link do bazy konkurencyjności
10/22 Przygotowanie modelu kadłuba statku - link do bazy konkurencyjności
9/22 Obsługa transportowa podczas organizacji cyklu wydarzeń realizowanych w ramach projektu INCONE60 - link do bazy konkurencyjności
8/22 Zaprojektowanie oraz wykonanie prefabrykatów konstrukcji mechanicznej wiaty fotowoltaicznej wraz z dostawą
Zaproszenie do składania ofert w wersji doc oraz pdf
Wymagane dokumenty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 04.05.2022 r. do godz. 15:15.
Informacja o wyborze pdf
7/22 Roczna atestacja sprzętu ratunkowego LSA- prace dodatkowe, wymiana osprzętu tratw ratunkowych, oświetlenia kombinezonów warunkowych - zał.
6/22 Zakup odzieży roboczej na statki Dar Młodzieży, Horyzont II, IMOR - zał.
5/22 Usługa Specjalisty ds. statków- zał.
4/22 Administrowanie serwerami Instytutu Morskiego, w szczególności serwerami poczty, DNS, plików i wirtualizacji - zał.
3/22 Remont świetlicy załogowej na statku Dar Młodzieży - zał.
2/22 Usługa serwisowa na system IC Pen - zał.
1/22 Zakup nowych żagli: Fok, Kokbramsel na s/v Dar Młodzieży - zał.
Program pod nazwą „Inkubator Innowacyjności 4.0” realizowany w ramach projektu pozakonkursowego pn. „Wsparcie zarządzania badaniami naukowymi i komercjalizacja wyników prac B+R w jednostkach naukowych i przedsiębiorstwach” w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (Działanie 4.4)
2022
1/II 4.0/2021 Wynajem urządzenia do produkcji lodów rzemieślniczych na 5 m-cy wraz z montażem, uruchomieniem, obsługą serwisową, programem do bilansowania mieszanki lodowej oraz szkoleniem dla pracowników - 3
Zaproszenie do składania ofert w wersji doc oraz pdf
Wymagane dokumenty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 04.04.2022 r. do godz. 10:00.
Informacja o wyborze pdf
2021
3/II 4.0/2021 Zaprojektowanie i wykonanie prototypu modułu pomiarowego wybranych parametrów energii elektrycznej oraz oprogramowania do analizy tych parametrów- powtórne
Zaproszenie do składania ofert w wersji doc oraz pdf
Wymagane dokumenty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 16.12.2021 r.do godz. 15:00.
Informacja o wyborze pdf
2/II 4.0/2021 Zaprojektowanie i opracowanie prototypowej wersji aplikacji mobilnej dedykowanej dla branży hurtowej - powtórne
Zaproszenie do składania ofert w wersji doc oraz pdf
Dokumentację w ramach I etapu należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 25 listopada 2021r. do godz. 15:00.
Informacja o dopuszczeniu do II etapu pdf
Informacja o wyborze pdf
4/II 4.0/2021 Usługa wykonania poszycia czaszy prototypu urządzenia pn. „Batychron” według wykroju wraz z dostawą
Zaproszenie do składania ofert w wersji doc oraz pdf
Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 20 lipca 2021r. do godz. 15:00.
Informacja o dopuszczeniu do II etapu pdf
Informacja o wyborze pdf
3/II 4.0/2021 Zaprojektowanie i wykonanie prototypu modułu pomiarowego wybranych parametrów energii elektrycznej oraz oprogramowania do analizy tych parametrów
Zaproszenie do składania ofert w wersji doc oraz pdf
Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 28 czerwca 2021r. do godz. 15:00.
Informacja o dopuszczeniu do II etapu pdf
Informacja o unieważnieniu postępowania pdf
2/II 4.0/2021 Zaprojektowanie i opracowanie aplikacji mobilnej dedykowanej dla branży hurtowej
Zaproszenie do składania ofert w wersji doc oraz pdf
Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 18 czerwca 2021r. do godz. 15:00.
Informacja o dopuszczeniu do II etapu pdf
Informacja o unieważnieniu postępowania pdf
1/II 4.0/2021 Wynajem urządzenia do produkcji lodów rzemieślniczych na 12 m-cy wraz z montażem, uruchomieniem, pełną obsługą serwisową, programem do bilansowania mieszanki lodowej oraz szkoleniem dla pracowników - powtórne
Zaproszenie do składania ofert w wersji doc oraz pdf
Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 25 czerwca 2021r. do godz. 15:00.
Informacja o wyborze pdf
Informacja o unieważnieniu postępowania - pdf
1/II 4.0/2021 Wynajem urządzenia do produkcji lodów rzemieślniczych na 12 m-cy wraz z montażem, uruchomieniem, pełną obsługą serwisową, programem do bilansowania mieszanki lodowej oraz szkoleniem dla pracowników
Zaproszenie do składania ofert w wersji doc oraz pdf
Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 1 czerwca 2021r. do godz. 15:00.
Informacja o unieważnieniu postępowania
Pozostałe zamówienia na potrzeby Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
2021
9/21 Dostawa bonów - zał.
8/21 Dostawa prasy na 2022 rok - zał.
7/21 Zakwaterowanie i wyżywienie uczetników obozu narciarskiego - zał.
6/21 Wykonanie konserwacja (wraz z pomiarami) urządzeń UTD - zał.
5/21 Dostawa bonów dla Uniwersytetu Morskiego w Gdyni - zał.
4/21 Dostawa samochodu osobowego w formie leasingu - zał.
3/21 Wykonwanie i dostawy dyplomów wydawanych przez Uniwersytet Morski w Gdyni- zał.
2/21 Usługa wykonania sprzętu laboratoryjnego do pomiaru gęstości właściwej próbek gruntu - zał.
1/21 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi w branży telekomunikacyjnej - zał
2020
49/20 Usługi doradztwa, konsultacji i przygotowania raportów obejmujących ocenę potencjalnych zagrożeń związanych z transportem morskim - zał.
48/20 Serwisowanie fonatanny przy budynku B - zał.
47/20 Wykonanie ścianki szklanej na łączniku B-C - zał.
46/20 Remont balkonów w budynku WN - zał.
45/20 Prenumerata czasopism polskich i zagranicznych - zał.
44/20 Dostawa bonów dla Uniwersytetu Morskiego - zał.
43/20 Przeprowadzenie audytu zewnętrznego za zgodność z normą ISO - zał.
42/20 Wykonanie przypinek i medali okolicznościowych z okazji 100-lecia UMG - zał.
41/20 Wykonanie albumu poświęconemu stuleciu szkolnictwa morskiego - zał.
40/20 Upgrade oprogramowania windpro - zał.
39/20 Wykonanie zajęć dydaktycznych z przedmiotów : Metodyka programowania, Podstawy elektrotechniki - zał.
38/20 Remont instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniu AULI - etap III w budynku Wydziału Nawigacyjnego - zał.
37/20 Konserwacja posadzek w pomieszczeniach 1A, 21, 22, 111, 2020, 203, 206, 312, 400 w budynku Wydziału Nawigacyjnego - zał.
36/20 Remont instalacji wodociągowej zasilającej hydranty ( sieć zewnętrzna, instalacja wewnętrzna) w budynku Wydziału Nawigacyjneg- zał
35/20 Inwentaryzacja przewodów kominowych wentylacji grawitacyjnych w budynkach A, B, C, F, H przy ul. Morskiej 81-87 i budynku Wydziału Nawigacyjnego przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni - zał
31/20 Organizacja niekomercyjnego rejsu barką - zał.
Zmiana regulaminu udzielania zamówień w UMG z dnia 12 maja 2020r.
34/20 Wykonanie okresowej kontroli przewodów kominowych wentylacyjnych w obiektach Uniwersytetu Morskiego - zał.
33/20 Uzupełnienie ościeży okiennych zewnętrznych w budynku Wydziału Nawigacyjnego - zał.
32/20 Renowacja drzwi wejściowych i drzwi do wiatrołapu w budynku Wydziału Nawigacyjnego - zał.
30/20 Membrany do filtrów osmotycznych odsalacza - zał.
29/20 Artykuły do kantyny na statek Dar Młodzieży - zał.
28/20 Prace dodatkowe przy przeglądzie tratw - zał.
27/20 Membrany filtrów osmotycznych odsalacza na statku Dar Młodzieży - zał.
26/20 Naprawa zestawu pompowego maszyny sterowej na statku Dar Młodzieży - zał.
25/20 Zakup części zamiennych do remontu wirówki oleju na statku Horyzont II - zał.
24/20 Dostawa dyplomów - zał.
23/20 Atestacja tratw DSB - zał.
22/20 Prace serwisowe na silnikach - zał.
21/20 Prace na silnikach - zał.
20/20 Zestaw uszczelnień wału śrubowego na statku Horyzont II - zał
19/20 Prace remontowo spawalnicze na statku Dar Młodzieży - zał.
18/20 Zakup lin na statek Dar Młodzieży - zał.
17/20 Dostawa leków na statek Dar Młodzieży - zał
16/20 Zakup farb na statek Dar Młodzieży - zał.
15/20 Zakup czynnika chłodniczego - zał.
14/20 Naprawa uszkodzonego płata śruby napędowej - zał.
13/20 Wyważenie statyczne płatów śruby napędowej statku Dar Młodzieży - zał
12/20 Przegląd tratw Viking - zał
11/20 Przegląd tratw RFD - zał.
10/20 Remont silnika głównego Horyzont II -zał.
9/20 Publikacja książki autorstwa dr hab. inż. Lecha Murawskiego - zał
8/20 Dostawa i instalacja sprzętu audio-video do sal 114 i 114a - zał
7/20 Remont instalacji elektrycznej w pom 111 WN przy ul. Jana Pawła II 3 - zał.
6/20 - Wykonanie konserwacji (wraz z pomiarami) urządzeń UDT - zał.
5/20 Wykonanie zadania naukowego w projekcie badawczym pn. „Opracowanie innowacyjnej metody wyznaczania precyzyjnej trajektorii pojazdu szynowego”, realizowanego w ramach Programu Inteligentny Rozwój 2014-2020. Wniosek o dofinansowanie projektu indeksowany jest numerem POIR.04.01.01-00-0017/17
3/2020/WN Technik (skaner laserowy) - ogłoszenie w wersji doc
zawiadomienie o wyborze oferty
4/2020/WN Technik (applanix) - ogłoszenie w wersji doc
zawiadomienie o wyborze oferty
Oferty należy składać pocztą tradycyjną, kurierem, osobiście (adres: Uniwersytet Morski w Gdyni ul. Morska 81-87, 81-225 Gdynia, Zespół ds. Zamówień Publicznych bud. F pok. 226) lub mailowo na adres : zampublumg.edu.pl do 13.02.2020r. do godziny 10:00
4/20 Wykonanie zadania naukowego w projekcie badawczym pn. „Opracowanie innowacyjnej metody wyznaczania precyzyjnej trajektorii pojazdu szynowego”, realizowanego w ramach Programu Inteligentny Rozwój 2014-2020. Wniosek o dofinansowanie projektu indeksowany jest numerem POIR.04.01.01-00-0017/17
1/2020/WN Informatyk (moduły webowe) - ogłoszenie w wersji doc oraz pdf
zawiadomienie o wyborze oferty
2/2020/WN Informatyk (interfejs użytkownika) - ogłoszenie w wersji doc oraz pdf
zawiadomienie o wyborze oferty
Oferty należy składać pocztą tradycyjną, kurierem, osobiście (adres: Uniwersytet Morski w Gdyni ul. Morska 81-87, 81-225 Gdynia, Zespół ds. Zamówień Publicznych bud. F pok. 226) lub mailowo na adres : zampublumg.edu.pl do 06.02.2020r. do godziny 10:00
3/20 Wynajem hali sportowej na zajęcia sekcji sportowych ze studentami Uniwersytety Morskiego w Gdyni - zał.
2/20 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi branży telekomunikacyjnej w budynkach UMG w Gdyni - zał.
1/20 1/2020/R Projekt, skład i druk gazety uczelnianej (Akademicki Kurier Morski) w roku 2020
Ofertę wraz z dokumentami należy złożyć w terminie do dnia 21.01.2020 roku do godziny 11:00 w siedzibie Uniwersytetu Morskiego w Gdyni, ul. Morska 81-87, 81-225 Gdynia (Rektorat).
Baza konkurencyjności dla projektów finansowanych ze środków unijnych dostępna pod adresem:
AMG https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/beneficiary/7514
UMG https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/beneficiary/20663
UMG IM https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/beneficiary/21592